سریال The Wire

تماشای فصل اول سریال The Wire را امروز تمام کردم و بعد از مدت‌ها از دیدن یک سریال خوب لذت بردم. آخرین سریال خوبی که دیده بودم In Treatment بود. سریال The Wire در مورد یک گروه پلیس در شهر بالتیمور آمریکا است که در هر فصل روی یک موضوع کار می‌کنند. موضوع فصل اول که من دیدم مواد مخدر و بزه‌کاری‌های مرتبط به آن بود. سریال بسیار واقعگرایانه و نفس‌گیر ساخته شده و با اینکه هیجان‌های معمول یک سریال پلیسی را دارد اما به شما شکلات نمی‌دهد بلکه شما را در برابر حقایق تلخ گرو‌ه‌های تبهکار توزیع موارد مخدر و همچنین اعتیاد و فقر قرار می‌دهد.
این سریال با امتیاز 9.6 در imdb جزو برترین‌هاست با این‌حال هیچ جایزه‌ی عمده و مهم تلوزیونی را در زمان خودش نبرده است. اگر دنبال یک سریال جدی و خوب هستید این سریال را که پخش آن‌هم تمام شده است به شما توصیه می‌کنم.

۱ دیدگاه

دسته روزمره

1 پاسخ به “سریال The Wire

  1. لیلا

    من که سریال ببین نیستم! منتها اگه فیلم خوب دیدی در جریان بذار ما رو:)

پاسخی بگذارید

