یه روز خوب میاد … *

پارسال این‌موقع داشتم برای تافل می‌خوندم که جمع‌کنم برم، اما امسال دارم برای خرید خونه و ماشین پول جمع می‌کنم و با دست‌بند سبز به مهمونی عید می‌رم و هستم اساسی. سال 88 مطمئنا در مقایسه با سال 87 و خیلی از سال‌های قبل‌ترش سال بسیار بسیار گندی بود، اما از میون همه‌ی این گند و کثافت یه چیزی جوونه زد به اسم امید. گند و کثافت همچنان هست اما من امسال امیدوارم.

* لابد تاحالا شنیدین؛ «یه روز خوب میاد» از هیچکس

(عکس از اینجا)

۱ دیدگاه

دسته روزمره

1 پاسخ به “یه روز خوب میاد … *

  1. از سال 2002 می نویسی ! خدایی موفق باشی

پاسخی بگذارید

