کاوش در سی‌دی‌های قدیمی

دارم خودمو از شر یک سری سی‌دی‌های قدیمی خلاص می‌کنم٬ توی یکی از فولدرهای یک سی‌دی به نام etc می رسم به فولدری به نام sent داخلش یک سری فایل html ه که شامل ایمیل‌هایی است که حوالی سال 83 زدم. یادم میاد که اونموقع برای اینکه ایمیلهای فارسی رو بتونم با انکدونیگ صحیح و جهت (راست به چپ) درست و درمو ن بزنم٬ یک فایل قالب html درست کرده بودم٬ متن رو توش می‌ریختم و بعد پیوست می کردم٬ متن به خوبی پس از ارسال نمایش داده می‌شد.
ایمیل‌هارو می‌خونم و از خرسندی اون دوران خودم ذوق می‌کنم٬ زمانی که حالشو داشتم بشینم چند صفحه‌ی آچار برای یک دختر چادری بنویسم که چرا بی‌خدا شدم و چرا از ج.ا.ا. متنفرم. زمانی که بوسیله‌ی وبلاگ دوست پیدا می‌کردم و ذوق می‌کردم. می‌رسم به ایمیل‌های آشنایی با یک دوست جدید٬ بند چهارمش خیلی خوندنیه:

«4. از آشنايي با شما خوشحالم و اميدوارم که دوستي پاينده اي داشته باشيم و بتونيم چيزهاي خوبي به هم ياد بديم.

12 آذر / 83»

وقتی که این روزها حتی نمی‌تونیم برای یک خداحافظی همو ببینیم.

بیان دیدگاه

دسته روزمره

پاسخی بگذارید

