پاسخ به نظرات

1- من یه حماقتی کردم و مطلبی نوشتم با عنوان «پروژه: چگونه به دختری بگوییم دوستش داریم» و همین مطلب شده نتیجه‌ی تعداد زیادی جستجوی اینترنتی و یکی از مطالب پرخواننده‌ی من، در حالیکه پاسخی که من دادم یک جمله بیشتر نبود، «شروع: بايد اول با او دوست بشوي.» پسری به نام حسین پای این مطلب کامنت گذاشته که من خیلی کمرو هستم به من راهکار ارائه بدین! راهکار همونیه که گفتم باید اول دوست شد! چطور؟ خوب راه‌های شروع آشنایی زیاده، از قدیمی‌ترین و نخ‌نماترین‌اش رد و بدل کردن جزوه و کتابه تا جدیدتر‌هاش یعنی فیلم و دی‌وی‌دی و موسیقی. راه‌های بازهم مدرن‌ترش استفاده از اینترنته. اینکه توی وب پیداش کنی، سعی کنی دوستی رو با مثلا چت و وبلاگ مجازا توسعه بدی، یخ رابطه که شکست ببری‌ش توی فضای واقعی. دیگه حسین جان بقیه‌اش به خودت بستگی داره. کمی ترس و کم‌رویی رو بذار کنار و مرد باش و قدم پیش بذار!

2- مسعود نامی پای مطلب پنج سال پیش من با عنوان باور، کامنت بسیار بلند بالایی گذاشته، اونقدر بلند بالا که باید بگم اولین نمونه در نوع خودش توی این 6-7 سال وبلاگ نویسیه منه. باید عرض کنم که من از این کامنت متاسف شدم، یعنی اینکه شخصی با کمالات شما آقا مسعود، نتونسته یک متن 400-500 کلمه‌ای بنویسه که آخرش ادم از خودش نپرسه «خوب که چی؟» متنی که معلوم باشه چی می‌خواد بگه و منظور نویسنده از این همه حرف دقیقا چی بوده؟ آقا مسعود، شما شاید به فضای وبلاگ تازه وارد باشی، اینجا ماجرا اینطوریاست که شما باید در کمترین کلمات و کوتاهترین زمان، به بهترین نحور منظورتو برسونی. من از متن پراکنده‌ی شما نتیجه‌ی خاصی نگرفتم!

3- پای مطلب دو سال پیش من، حسین نامی کامنت گذاشته، «یه شماره حساب بذار واسط* يه مقدار پول بريزم تا مشغول باشي و اينقدر اين چرنديات رو ننويسي…». من با این پیشنهاد شدیدا و کاملا موافقم! تا الان کجا بودی حسین جان؟ من الان شدیدا به پول نیاز دارم و حتی حاضرم با کمترین نرخ‌ها هم باهت راه بیام! ایمیل بزن و نرختو بگو، همه جوره باهت راه میام! حتی اگر نوشته‌های من خیلی اذیت‌ات می‌کنه حاضرم چندتا کارت طلایی هم به‌ت بدم، به این معنی که با هرکارت طلایی می‌تونی از من بخوای یک مطلبو کاملا پاک کنم که شما کاملا با خیال راحت وب گردی کنی و نوشته‌های من اذیت‌ات نکنه. البته خودت درک می‌کنی که نرخ کارت‌های طلایی کمی از نرخ ننوشتن خالی بیشتره. منتظر پیشنهاداتت هستم.

*غلط املایی از نگارنده است، من بی‌تقصیرم!

بیان دیدگاه

دسته روزمره

پاسخی بگذارید

