در اين زمينه تصميمات مقتضي، اتخاذ شد.

باباهه براي مامانه مي‌خونه، خبري‌است در روزنامه در مورد تصميمات دولت در مورد مسکن. يک بار ديگه به اين جمله دقت کنيد، «تصميمات مقتضي اتخاذ شد» جمله‌اي از اين مضحک‌تر براي اطلاع‌رساني سراغ دارين؟ چيز در اين مايه‌ها که ما وظيفه‌مون رو انجام داديم، ديگه بقيه‌اش به شما مربوط نيست که چه کرديم و چه مي‌خوايم بکنيم. چيزي که در زمينه‌ي مورد نظر مقتضي است ما اتخاذ کرديم! ديگه از اين بيشتر و بهتر و مقتضي‌تر هم سراغ داريد که ما اتخاذ کنيم!؟

باز اومدم خونه و سرما خوردم. چي‌مي‌گن به‌ش آب به آب شدن؟ هوا به زمين شدن؟ به بهانه‌ي سرما خوردگي و کسالت هيچکدوم از کارامو پيش نمي‌برم، مثلا قراره تا حدودا يک هفته‌ي ديگه دفاع کنم، اما فقط وقتمو تلف مي‌کنم، خودمو براي مامان باباهه لوس مي‌کنم، ليموشيرين‌هارو نمي‌خورم تا مامانه ببره و آبشو برام بگيره. بعضي وقتا دلم مي‌خواد يک چوب بيس‌بال بردارم و محکم بکوبم توي سرخودم. درحاليکه سرم روي زمينه و خودم بالاي سرم ايستادم و متناوبا مي‌کوبم، اينقدر مي‌کوبم تا خاموش شه، ساکت شه و تسکين پيدا کنه.

خوب خوشبختانه نمي‌شه چنين پوزيشني گرفت، از اون مهمتر چوب بيس‌بالم کجا بود؟

اينکه بعضي آدم ها به خودشون اجازه مي دن به‌راحتي در مورد هرکسي قضاوت کنن، چيزيه که ديگه دارم به‌ش عادت مي‌کنم اما اين‌هايي که سريع اين نسخه‌ها رو عام مي‌کنن و فوري قضاوت رو به «همه‌ي آدم‌ها» گسترش‌ش مي‌دن چيزيه که در حد لاليگا اعصابمو خورد مي‌کنه. آخه آدمي که هنوز باخودت کنار نيومدي و خودتو نمي‌فهمي چه چيزي به تو اجازه مي‌ده که براي کل بشريت نسخه بپيچي؟ هان؟ برم بگردم يک چوب بيسبال پبدا کنم! خيلي تند و غيرمحترمانه شد، سرفرصت مفصل‌تر در اين مورد خواهم نوشت.

۱ دیدگاه

دسته روزمره

1 پاسخ به “در اين زمينه تصميمات مقتضي، اتخاذ شد.

  1. firoozeh

    ببین،بی خیال!پاشو بیا آپ کن.آخه این چه جور تعطیلاتیه که توش پست در نمیاد!

پاسخی بگذارید

