به عنوان يک TA

دانشجويان من، گل‌‌هاي باغ زندگي، ايرادي ندارد که مي‌رويد پروژه تان را از دانشجويان ترم قبل کُپ مي‌زنيد، وليکن حداقل برويد و از چند ترم قبل‌تر کُپ بزنيد، چرا که ممکن است استاد حل‌تمرنتان براي مرور پروژه و به خاطر آوردن سوالات و پاسخ‌ها نگاهي به بهترين پروژه‌هاي ارائه شده در ترم قبل بکند و احيانا برخي تصاوير را به‌خاطر بسپارد و دست برقضا ساعتي بعد همان‌ها را در گزارش پروژه‌هاي شما که شفاهي هم ارائه مي‌دهيد ببيند‍! گل‌های من، اينقدر تابلو نباشيد! حال کُپ زديد، نوش جانتان، چرا چندتا چندتا باهم اين کار را مي کنيد؟ نوباوه‌گان ِ من، يعني فکر نمي‌کنيد استاد ِ مربوطه بيشتر از جلبک آي‌کيو داشته باشد و بتواند تصاوير و متون تکراري را در گزارش‌هاي مختلف تشخيص بدهد؟ آخر چه کنم من با شما اي کُپ زننده‌گان ِ آماتور!

6 دیدگاه

دسته دانشجو, روزمره

6 پاسخ به “به عنوان يک TA

  1. معلم عزیز ای شمع سوزان.واقعا شما اینقدر بیکارید که می نشینید و گزارشهای ما را دانه به دانه نگاه میکنید…:)

  2. لطفا اینقدر گیر نباشید و بدانید همینقدر که دانشجویی برای کپی کردن وقت میگذارد نشان ازاهمیت بالای آن پروژه نزد اوست..
    امضا:دانشجوی ترم یک الکترونیک

  3. رضوان

    از همین تریبون اعلام می کنم که این معلم دلسوز سر درس […] همکلاس ما بود و به استاد میل زده بود که » بچه های سال قبل دو در کردن! و درستش این جوریه» و ما هر چند می دانستیم استاد چک میل نمی کند ولی محض احتیاط مجبور شدیم همه تمرینا رو حل کنیم و نسخه های جدید و مطمئنی برای نسل های بعد بسازیم! یادتونه که ایشالا!

  4. به متهم: فکري‌ام که با کسرنمره‌ی شديد درسي به اين نوباوه‌گان درسي بدم که تا عمر دارن به عنوان دانشجوي تحصيلات تکميلي اينقدر آماتور عمل نکنن!

    به رضوان: خوشحالم که حداقل سر يک درس وادارتون کردم تمرين درست و درمون ِ غيره کپ‌زني تحويل بدين! و صد البته با وجود چنين اساتيدي (که دريغ از چک کردن ميل در قرن بيست و يک!) از من نمره‌ي بهتري بگيرين!

  5. firoozeh

    به نظر من كه اصلا مهم نيست كه كپ بزنن يا نه.مهم اينه كه بالاخره ياد بگيرن چجوري تمرين يا مساله رو حل كنن!! واقعييتش من فقط گير روي پرو‍ژه هاي پاياني شون بودم…
    حالا تو هم عين اين اساتيد آماتور،آماتور بازي در نيار و در حد يه تذكر، كوتاه بيا تو هم!

  6. پرستو

    ببخشيداستاد شماكه اينقدرسختگيرين بايه دانشجوي تنبل كه تويه تمرين ساده گيرميكنه چيكارميكنين ؟

پاسخی بگذارید

