اي عرش کبريايی چيه پس تو سرت؟

ساعت حدود هشت شبه و من آزمايشگاهم. با کشتن پشه ها سرم گرمه. نمي‌دونم اينوقت سال اين همه پشه اينجا چه کار مي‌کنه. حالا مگر حتما بايد بدوني؟! اصلا مي‌دوني همين پشه فايده‌ي وجودي بودنش چيه که حالا بخواي بدوني چرا آلان هست و يه وقت ديگه نيست؟ نامجو گوش مي‌کنم، همون کارهاي قبليشه اما با ميکس جديد. اول از همه دماغم از همه خسته‌تره طفلکي. از صبحي اين عينک روي دوشش سنگيني مي‌کنه. بعدشم چشمام که حسابي خواب مي‌خواد. دو خط شر و ور مي‌نويسم سرمو مي‌چرخونم به مونتيور بقلي نگاه مي‌کنم ببينم خطاي برنامه به چه سمتي مي‌ره. نگاه کردنم ناخوداگاست. يعني عادت کردم همينجوري هر چند ده ثانيه يه بار برگردم نگاه کنم ببينم چه خبر از اين خطاي کوفتي*. همينطور که در بين کدنويسي هم عادت کردم برم سروقت فايرفاکس و گودر بخونم و مطلب شير کنم. الانم وسط وبلاگ نويسي مي‌رم باز سروقت MATLAB ببينم اين شکلي که مي‌خوام رسم کنم خوب شده يا نه؟ همه چه رو با هم قاتي انجام مي‌دم، حتي چه بسا اين وسط با يکي چت هم بکنم. بالاترين هم بخونم…. کلا زندگي فعلا به قاته. يعني همه چي با هم قاتيه. قره قاتي. قات قاتي. تي تي ي ي ….

* اين کوفت رو هم از اون به يادگار دارم. نمي‌شه يک کوفت هم بگي و ياد خاطرات خوش گذشته نيافتي!‍

۱ دیدگاه

دسته روزمره

1 پاسخ به “اي عرش کبريايی چيه پس تو سرت؟

  1. فيروزه

    هر چند به گمانمان قاطيه!!!!!!!!!!!!!!!ولي اصل همان مقصود شماست كه فرموديد!
    اصلا از وقتي فهميديم عده اي به اين علامت تعجب ها آلر‍‍ژي دارند،بيشتر خوش داريم از استفاده نماييم!!!لحنمان هم اينجا، بيشتر خوش دارد اين مدلي شود!!!!!!!

پاسخی بگذارید

