موسيقی اين روزها

آي يارُم بيا
دلدارُم بيا
دل ميل تو داره
سزاوارُم بيا
آآآآآي ي ي  يارُم بيا
دلدارُم بيا
دل ميل تو داره
سزاوارُم بيا
دلبر جانُمه

و اينجاست که اگر مثل من بي خبر باشي که اين کارِ گروه کيوسک، با هم‌خواني محسن نامجو هم همراهه حسابي سورپرايز مي‌شي، نامجو هم به گروه اضافه مي‌شه و با فريادهاي هميشگي‌اش سر ذوق مياره‌ت.

دلبر جانُمه
ماه تابانُمه
به پيش من
بيا بيا…

اين قطعه‌ي دهم از آلبوم باغ وحش جهاني گروه ِ کيوسک، به نام يارُم بيا، تبديل شده به کرم گوش اين روزهاي من. فوق العاده است. يک مدت بود که فقط خزيات گوش مي‌کردم، اما از وقتي رها شدم ديگه سراع اون نوع موسيقي نرفتم و چه جايگزين‌هاي خوبي هم پيدا کردم. يکي همين آلبوم باغ ِ وحش جهاني و ديگري هم يک آلبوم کامل از Yasmin Levy. اين خانوم اسرائيلي سبک خاصي از موسيقي يهودي-اسپانيايي مي‌خونه که واقعا تکان‌دهنده و گيراست. آلبومو از اينجا گرفتم، در يوتيوب هم يکسري از کارهاشو مي‌تونيد پيدا کنيد، مثلا Naci En Alamo که خداست و  La Alegria که زندگي است و در اين مورد کليپش هم ديدني.

۱ دیدگاه

دسته موسيقی

1 پاسخ به “موسيقی اين روزها

  1. بلفی

    فرق دخترها و پسرها همینجاست، شما به یه روز هم نمی رسه ناراحتی تون ولی اونا ماهها درگیرن,

پاسخی بگذارید

