آيا اين‌جا ليف‌تر شده است؟

يکي از دوستان خيلي قديمي که بعد از مدت‌ها سروکارش به من افتاده [و از جزئيات که بگذريم]  ما را آگاه کردند که اينجا (اينجا در اينجا يعني آيس‌بوي دات وردپرس دات کام!) براي ايشان في.ل.تر شده و قابل دسترسي نيست!‍ ما مقادير متنابهي از اين اتفاق فرخنده متعجبيم، چرا که خودمان از طريق مسيري با به‌روزترين رهبُرها (مترادف زيبايي براي في.لت.ر) به شبکه دسترسي داريم و لاکن به خودمان دسترسي داريم. القصه اگر براي شما هم مشترک گرامي، اين صفحه در دسترس نيست و از طريق فيد يا رهبُرشکن اين مطلب را مي‌خوانيد (و ضمنا از جمله تعداد زيادي کساني نيستيد که با جستجوي «خدا.یا چ.ی کار کنم» و  «ز.ن دا.يي» و … به اينجا نرسيده ايد و از معدود خوانندگان دائم اينجا هستيد) لطفا مارا باخبر کنيد تا کمي کيفور شويم.

اگر مي‌توانيد با کامنت خبر دهيد و گرنه از ايميل Boybrave‌ در جيميل () مرحمت کرده، استفاده کنيد.

زياده عرضي نيست.

3 دیدگاه

دسته بلاگستان, خراب‌شده

3 پاسخ به “آيا اين‌جا ليف‌تر شده است؟

  1. firoozeh

    پر جو نگیرتتان!چون نه اینجا لیفی تر است و نه فی.ل.تر است و نه رهبر نیاز دارد!

  2. داري جلب توجه مي‌كني داداش؟
    من هر وقت دلم خيلي واسه وب خودم تنگ ميشه ميام اينجا و ياد حرفاي تو ميفتم و كله شقياي خودم كه….

    نميدونم چرا جديدا به هركدوم از وبلاگاي محبوبم سر مي‌زنم اولين سوالي كه از خودم مي‌پرسم اينه كه: قشنگ مي‌نويسه ولي تا كي مي‌تونه بنويسه؟

    شاد و پيروز باشي پسريخي عزيز…

  3. من که بدون مشکل دارم اینجا بالا و پایین میپرم و کامنت میذارم! نه آقا اینجا ف.ی!ل.ت!ر نیست

پاسخی بگذارید

