تو از خودت محبت در نمی‌کنی

سرما خوردم. مي‌رم زير ملحفه‌ي دو لايه، ملحفه رو مي کشم روي سرم. گرماي بازدم حبس‌شده‌ام گرم ام مي‌کنه. ايرفون‌ها رو به گوشم مي‌زنم و با تب خفيفي که دارم هذيان‌وار در موسيقي غرق مي‌شم. چرا از من مي‌خواد کسي باشم که نيستم؟ چرا از من در خواستي مي‌کنه که منجر به رفتاري مصنوعي مي‌شه؟ چرا به‌جاي همدردي و درک دو طرفه فقط ناراحتي خودشو مي‌بينه، خواسته‌هاي خودشو مي‌بينه و به سرعت و مستقيما اون‌هارو درخواست مي‌کنه. پتو رو هم مي‌کشم روي خودم. بازهم مي‌لرزم. اينجوري نمي‌شه. بايد باهش صحبت کنم.
صحبت مي‌کنيم.
تموم شد، اين رابطه هم.

بايد صفحه‌ي چکيده‌ی من رو کامل کنم. خيلي کامل‌تر و بعد آدرسشو روي پيشونيم خالکوبي کنم.

۱ دیدگاه

دسته روزمره

1 پاسخ به “تو از خودت محبت در نمی‌کنی

  1. مریم

    زنان بیش از آن که مردان را دوست داشته باشند محبت مردان را دوست دارند»
    حالا تو برو هر کار دوس داری بکن…

پاسخی بگذارید

