کسی شات‌گان قرضی داره؟

جمع کنم برم خوابگاه، ناهارمو بخورم، چرتي بزنم بعد برم ورزش کنم، توي زير زمين خوابگاه اونقدر عرق بريزم و با وزنه‌هاي سنگين خودمو خسته کنم تا اينکه تا شبو در خستگي و التهاب سرکنم و هيچ به پروژه‌ي لعنتي فکر نکنم. شب هم سنگين بخوابم. فردا هم… فعلا گور باباي فردا‍!

– هه! حالا بايد براي خوابگاه شلوغ و کثيفي که حتي شعله‌هاي گازش هم درست نيست، به‌شون التماس کنيم!

بد وضعي است.

4 دیدگاه

دسته خوابگاه, خراب‌شده, دانشجو

4 پاسخ به “کسی شات‌گان قرضی داره؟

  1. mimi

    تمومش كن
    البته منظورم پروژته

  2. پیدا کردی 2-3 ساعت به من هم قرضش بده، خیلی وخته لازم دارم!

  3. پرستو

    خوبه كه بازميري توزيرزمين خوابگاهتون ورزش ميكني مابراي حموم كردن بايدبريم توزيرزمين خوابگاهمون.من هروقت ميخوام برم حموم نذرميكنم كه اگه سوسكاي 3متريه اينجارونبينم به بچه هاي اتاق شيريني بدم.

پاسخی بگذارید

