In the Mood for Love


در حال و هواي عشق، شاهکار «وون کار واي»، فيلمي است که عشق رو نه با صحنه‌هاي هم‌آغوشي و کام‌گيري که با رنگ و حرکت و موسيقي تصوير مي‌کنه. اگر بخوام حرفي در نقد فيلم بگم تمام و کمال اينجا گفته شده، فقط بگم از موسيقي فيلم که واقعا مسحور کننده‌است، اونقدر که حتما بايد يکي از قطعات اصلي فيلم رو با نام Yumeji’s Theme به آهنگ‌سازي Shigeru Umebayashi با شما به اشتراک بذارم:

Download or Listen in Boomp3.com

4 دیدگاه

دسته فيلم, موسيقی

4 پاسخ به “In the Mood for Love

  1. سلام
    ممنون که به وبلاگ من سر زدی و نظرت رو گفتی استفاده کردم و سعی می کنم که ازش استفاده کنم
    شاد باشی دوست من

  2. راستی اینقدر آهنگ زیبا بود که باید حتما تشکر می کردم. خیلی ممنون کلی لذت بردم

  3. فلسفه زندگی چیزی جز این سه پدیده درخشان نیست : فنجان ، وان حمام و جدول کنار خیابان .

پاسخی بگذارید

