گوزه‌گر و کوزه شکسته

جالبه‌ها! امروز کروم (مرورگر جديد گوگل) رو نصب کردم (از اينجا) ولي هرکار مي‌کنم صفحه‌ی لاگين سرويس‌هاي گوگل (جي‌ميل  و گودر و …) رو نمي‌ياره! درنظرم کروم فقط به درد همين مي‌خورد که براي سرويس‌هاي گوگل ازش استفاده کني، اينم که اينجوري! فکر کنم مساله برگرده به مصيبت‌هاي HTTPS ولي به هيچ وجه ازگوگل انتظار نداشتم اينجوري مارو بپيچونه!

در  اسکرين‌شات زير کروم سعي مي‌کند صفحه‌ي جي‌ميل را بياورد، اما تا کنون که موفق نشده‌است.

کسي مي‌دونه مشکل از کجاست؟ حيف مرورگري با اين سرعت و به اين شيکي، جايي که بايد کار نکنه!

تکميل: از قرار اين مساله فقط مشکل من نيست، اينجا رو ببينيد.

۱ دیدگاه

دسته روزمره

1 پاسخ به “گوزه‌گر و کوزه شکسته

  1. جالبه این مشکلاتی رو که گفتی من نداشتم…! صفت شیک رو قشنگ اومدی!

پاسخی بگذارید

