غُر می‌زنيم

هر پروژه‌اي که من کار مي‌کنم تبديل مي‌شه به يک پروسه‌ي طولاني و فرسايشي. از اون پروژه‌ي ارشدي که پولکي انجام دادم و نزديک شيش ماه درگيرش بودم بگير تا همين تمرين درسي که اين اواخر براي يکي از دوستان (البته با عرض شرمندگي باز هم پولکي)  انجام دادم، همه و همه گير مي‌کنه، کند پيش مي‌ره، در مواردي اصلا جواب نمي‌ده و خلاصه روي اعصابه. پروژه‌ي خودم هم گل سر سبد گير کردن‌هاست. خواستم غري بزنم و اين لعنت‌ام رو علنا ابراز کنم. اگر روزي پروژه‌اي تمريني کوفتي چيزي داشتين که خواستين گير کنه و فرسايشي شه مي تونين سراغ منو بگيرين!

3 دیدگاه

دسته دانشجو, روزمره

3 پاسخ به “غُر می‌زنيم

  1. غر زدن خوب است، استقبال می کنیم!

  2. motabar

    از دوستات پول می گیری؟!!وای وای!نچ نچ!به آبنبات چوبی میگی عملیات فرسایشی؟؟نچ نچ!به پروژه ی مردم لعنت می فرستی؟!!نچ نچ نچ نچ!!

    پیوست: n بار :دی!

  3. mimi

    آيا اين كار اخلاقي است؟

پاسخی بگذارید

