هشت درصد

اولين باره که دارم سعي مي‌کنم نوشيدني با درصد الکلي غير از صفر درصد بخورم. بدمصب چقدر بدمزه است. نمي‌شه خوردش. اصلا اينجور کارا به ما نيومده، اون از سيگار اينم از اين. با زور ماءشعير و رقيق کردن هم چيز جالبي نمي‌شه. اه… کثافت، مزه‌ي گه مي‌ده. اوه! دارم حرف بد مي‌زنم، نکنه داره اثر مي‌کنه! تا بيشتر از اين کار دست خودم ندادم برم پي کارم.

3 دیدگاه

دسته روزمره

3 پاسخ به “هشت درصد

  1. روم به دیوار خوب زود پیشرفت کردی ها!!!

  2. بلفی

    خیلی دیر نیست برای امتحان اول؟
    ولی خوب کم کم اگه به مزه اش عادت کنی می گن به حال بعدش می ارزه!!!!!!
    می گن!! چون من هنوز امتحان نکردم، به نظرم دور از عقل امتحان چیزی که بد مزه اس و عقل و زایل می کنه!!
    ؛)

  3. خب! تنوع سلیقه و غیره هست. و چه به‌تر که دوست نداری. اما بگذار دوست ناباب‌بازی در بیاورم و بگویم ماء شعیر(!) هشت درصد به نظر کمی غلیظ می‌آید. سه درصد برو پایین!

پاسخی بگذارید

