مخمصه

اصلا خوب نيست. پروژه رو مي‌گم، به هيچ وجه خوب پيش نمي‌ره. رسما بايد ابداع کنم. براي ايده‌اي که جناب استاد مد نظر داشته و من ِخام هم به عنوان پروپوزال پذيرفتم تنها راه ابداع يک شبکه است که اين کارو انجام بده. به عنوان استاد راهنما اصلا راهنمايي نمي‌کنه، يک‌سري ايده داره و هروقت هم مي‌رم پيشش مي‌گه بشين کارهايي که تا الآن کردي تدوين کن، مقاله بنويس و فلان. کدوم کار؟ فعلا فقط بال بال زدم تا بفهمم کارهايي که دانشجوهات تا به‌حال کردن بي‌ارزشه و مني که قراره کار اونارو ادامه بدم عجالتا توي بدهچلي افتادم.

دلم مي‌خواد برم خونه اما مي‌دونم اونجام بعد از چند روز که همه‌چيز روزمره شد روز از نو روزگار به فنا. دوباره برمي‌گردم به اينک پروژه رو چه کنم! اين مدت چون پروژه  گيرکرده و نمي‌دونم چه کنم‌اش کلي فيلم و سريال نگاه کردم، کافه پيانو رو تقريبا تموم کردم و حسابي هم به ميزان وب‌گردي‌ام اضافه شده.

بايد دربيام از اين مخمصه، بايد بايد بايد!

5 دیدگاه

دسته روزمره

5 پاسخ به “مخمصه

  1. این دردسرای لعنتی پروژه مخصوصاً پایانی اش همیشه همینه اما من توصیه ام اینه که یه روز زود زود بیدار شو … یه موسیقی ملایم گوش کن … بعد بیفت به جونش. نمی دونم رشته تون چیه اما من واسه خودم از این کارا می کنم … باید این دستکاری اش کرد تا بشه همون مجسمه

  2. ای بابا، کدوم استار راهنمایی تا به حال راهنمایی کرده که استاد شما دومیش باشه. من هم دقیقا الان در همچین شرایطی هستم: نمی دونم چه کار باید کنم و بنابراین هیچ کاری نمی کنم! :((

  3. می بینم که مشکلات مشابه است. برو خدا رو شکر کن که حداقل مشکل خوابگاه نداری!!! اگه راه حلی یافتی به منم بگو. من از این تصمیم های کبری تا حالا خیلی گرفتم ولی نشده!!!

  4. firoozeh

    حالا چرا اینقده جبغ و ویغ راه انداختی!تا ابد که تو مخمصه نمی مونی که!!!بالاخره در میای!
    حالی میده این کامنت های آسمانی!!!!

  5. من

    ادامه ی کار یکی دیگه بزرگ ترین اشتباهه به نظر من! نمی دونم استادا چه علاقه ای دارن که هی یکی بیاد ادامه کار قبلی رو انجام بده! در نهایت هم چیزی ازش در نمیاد… باز می رسه به نفر بعدی… 😦
    ———–
    نمی دونم به نظرم ترسویی اومد…

پاسخی بگذارید

