تماشاي فوتبال تحت وب

ابتدا تصميم داشتم کارت تي‌وي بگيرم، اما کمي که سبک سنگين کردم ديدم تلوزيون جمهوري اسلامي به هيچ وجه ارزش هزينه کردن براي تماشاي فوتبال را ندارد. سانسورهاي روي اعصاب تماشاچي‌ها، گزارش‌هاي از آن بدتر ِ خياباني و پيمان يوسفي… پس منصرف شدم. البته براي اطلاعات عمومي بد نيست بگويم که قصد داشتم کارت تي‌وي از نوع Express کارت بگيرم. درگاه اکسپرس از درگاه‌هاي مخصوص نوت‌بوک است که يک کاربردش همين کارت تي‌وي است. کارت PixelView PlayTV Xpress به قيمت 65هزارتومان را مي‌توانيد از بازار کامپيوتر ايران تهيه کنيد. اين کارت هم کپچر مي‌کند و هم راديو اف‌ام دارد.

پس از انصراف از کارت تي‌وي به سراغ راه حل هميشگي يعني اينترت رفتم و خوشبختانه در اولين جستجو به اين سايت رسيدم… مي‌رم سايتو باز کنم تا لينکشو کپي کنم مي‌بينم که اي دل غافل سايت هک شده! تصوير صفحه‌ي اول سايت:

اينهم از شانس من و شما! به‌نظر مي‌ياد به خاطر پايين بودن سکيوريتي سايت، مورد حمله‌ي هکرهاي عربستاني (خبرنداشتم چنين موجودي هم وجود داره!) قرار گرفته! اما صبر کنيد. خوب از قرار چيزي از سايت حذف نشده است. لينک‌هاي اصلي به پخش ويدئويي در اين صفحه و اين صفحه قرار دارد که هردو هنوز سرجايشان هستند. اميدوارم در يکي دو هفته ي آينده اتفاقي براي اين صفحات نيافتد. خلاصه که توسط اين سايت و با اينترنت خوب سرعت ِخوابگاه، ما شبانگاهان قادر به تماشاي يورو 2008 هستيم. از بازي زيباي ديشب لذت برديم و از باخت ايتاليا دلگير شديم. هميشه شکست خوردن فضاحت‌بار يک قهرمان ناراحت کننده است.

پي‌نوشت: از قرار اشتباه مي‌کردم، آن دو صفحه هم نيستند! اميدوارم سايت هرچه زودتر به حالت طبيعي باز گردد.

۱ دیدگاه

دسته فوتبال, ترفند

1 پاسخ به “تماشاي فوتبال تحت وب

  1. رضوان

    یعنی حالم از اون پرچم نحس بهم می خوره ها…

پاسخی بگذارید

