4

امروز جنبش دانشجويي داشتيم. دانشجو بود، کف و سوت هم زياد بود، اما من هيچ جنبشي نديدم.

2 دیدگاه

دسته کوتاه

2 پاسخ به “4

  1. مينا

    منم وقتي كتاباي روانشناسي مي‌خونم خيلي از خودم خوشم مياد…D:

    بسياري از مسائلي كه گريبان مارو گرفتن ممكنه مثل يه تب يا آنفلوآنزاي رواني بهمون حمله كرده باشن…
    آدم تازه مي‌ فهمه كه نبايد خودشو سرزنش كنه…

    البته زيبايي اونهمه كدينگ فيزيولوژيكي هم جاي بسي تامل داره…

  2. درود من زیاد خوشم از روانشناسی نمیاد ولی دوست داشتم بلد بودم آخه آدمهای زیادی رو میبنم که مشکلات روانی مثل بد بینی و غیره دارند که نمی تونم کمکشون کنم
    به منم سر بزن

پاسخی بگذارید

