ممنون به‌خاطر اطلاع رسانيتون!

ضرب‌المثل مطلب قبلي از هيچ قوم و ملتي نبود. وقتي به اوج ناچاري و فلاکت مي‌رسي با تراوش چنين جملات قصاري است که خودتو دلداري مي‌دي. پسنديده‌بودم‌ش اما نخواستم يک رابطه‌ي صرفا دوستانه با سرانجام نامعلوم وقتي طرف مقابل تمايلي به عمق بيشتر نداره، شکل بگيره. نخواستم بي‌خودي وابستگي بسازم. سخت بود، خيلي.
اما… اين‌هم گذشت، به گندي امتحاني که امروز دادم.
خداحافظ رفيق.

3 دیدگاه

دسته روزمره

3 پاسخ به “ممنون به‌خاطر اطلاع رسانيتون!

  1. «نخواستم يک رابطه‌ي صرفا دوستانه با سرانجام نامعلوم وقتي طرف مقابل تمايلي به عمق بيشتر نداره، شکل بگيره»
    خوشحالم که اشتباهات چند باره منو نکردی رفیق!
    اصلا نظر منو بخوای رابطه ای که محدودیت توش باشه صرفا رابطه است نه دوستی! البته من برای دوستی تعریف خودمو دارم و کلا یک دوست کم پیدا می شه تو یک جنس بیشتر هست ولی برای دو جنس شاید اصلا تو جامعه مسلمان پرور ما پیدا نشه

  2. firoozeh

    وابستگی ها رو دوست ندارم.وابستگی ها احمقند.وابستگی ها تلنگرن.وابستگی ها،ماهی های شب عید رو راحت تر میکشن!

  3. پرستو

    ببين من يه كمي گيج شدم.مگه همه ي رابطه هاي ساده منجر به وابستگي ميشه؟كاش يه كمي بيشترتوضيح ميدادي

پاسخی بگذارید

