کما

باز فصل امتحانات شد و من رفتم توي کما. موقع امتحانات که مي‌شه دقيقا نمي‌دونم چه‌کار کنم. مشخصه که چه‌کار بايد کرد: خرخوني. اما من هيچ رغبتي به مرور مطالب قبلي ِ فطير شده‌ي فکر شده ندارم. فلاني يک چيزي تدريس کرده. تو سرکلاس گوش کردي، برداشتي کردي و تمريني هم حل کردي تحويل دادي رفته پي کارش (يا هم ندادي! فرق چنداني نمي‌کنه مهم اينه که به‌ش فکر کردي و الآن مطلب ديگه برات جديد نيست). حالا نشستن ومرور کردن مطالب قديمي واقعا کار سختي است. باز خوبه درسهاي اين ترم خرخوني چنداني نمي‌خواد و هردو اوپن بوک و Take Homeي هستند. با اينحال همينقدر هم ….! يکي از دلايلي که با همه‌ي توانايي‌هاي علمي‌ام (!) نمره‌هاي چندان خوبي نمي‌گيرم همين عدم حوصله‌ي خرخوني‌هاي پايان‌ترمانه است! کلا حرص چنداني براي نمره‌ي بالا ندارم و مدت‌هاست بي‌خيال معدل شدم. خلاصه که پايان ترم شده و موقع درس خوندن، درنتيجه من فيلم بيشتر خواهم ديد و اينجا هم بيشتر به‌روز خواهد شد!

بیان دیدگاه

دسته امتحانات, دانشجو

پاسخی بگذارید

