جلسه‌ي آخر

اينم از آخرين جلسه‌ي اين ترم و آخرين جلسه‌ي کلاسي ِ ارشد. مي‌مونه يک ترم ديگه که قراره ترم آخر باشه.
به اين مي‌گن نوشتن به‌صرف به ‌روز کردن. مدتيه ننوشتم. خيلي بوده و ننوشتم و همين باعث شده که ديگه نمي‌تونم بنويسم. قديما وقتي يک چيزي به ذهنم مي‌رسيد يک گوشه‌اي يادداشت مي‌کردم، يا حتي يک گوشه‌ي ذهنم سعي مي‌کردم به‌خاطر بسپارم تا بعدا بنويسم‌اش اما الان ديگه همچنين کاري نمي‌کنم. الان نشستم با خودم فکر کردم مدتيه آپديت نکردم، بعد يادم اومد از تموم شدم کلاس‌ها و آخرين جلسه و آخرين سمينار. گفتم شايد بهانه‌اي باشه براي به‌روز کردن. که شد. اما از يکي دو جمله جلوتر نرفت.
و اينگونه بود که يک مطلب چرند ديگه هم به مجموعه‌ي تگ روزمره اضافه شد.

۱ دیدگاه

دسته روزمره

1 پاسخ به “جلسه‌ي آخر

  1. بنده پس از 19 سال این ترم امتحان ندارم خیلی حال می ده. می گم از این کارای اینترنتی دانشگاه های خارجی که سرچ و مطالعه و تحقیق و این .. شرا هست اطلاعی نداری؟ که هم پول می دن هم بعد سه چار سال مدرک دکترا؟ اگر خبر نداری دنبالش باش چیز خوبی هست برای هر دومون منم که می شناسی دیگه تو این قسمت سرچ خیلی گشادم

پاسخی بگذارید

