برش

1:48 درحاليکه جلوي نوت‌بوک توي صندلي وا رفتم، به موسيقي گوش مي‌دم و نگاهم بين دستام و نمودار خطاي تعليم شبکه در نوسانه.

1:53 خوابم گرفته. ناهار و وارفتگي به‌همراه گرماي آزمايشگاه داره اثر خودشو مي‌ذاره.

1:55 مي‌خونه protect me from what I want. همچنان خوابم مياد.

2:00 ايميل آکادميک‌امو چک مي‌کنم. ICNC08 هم در چين برگزار مي‌شه. به سايتش سر مي‌زنم و تصميم مي‌گيرم حتما چيزکي براش آماده کنم. protect me from what I want رو دوباره مي زنم بخونه.

5:00 رسما خوابم مي‌بره. شال وکلاه مي‌کنم، مي‌يام خوابگاه و مي‌خوابم.

3 دیدگاه

دسته روزمره

3 پاسخ به “برش

  1. خواهش می کنم!
    من در مورد این سیستم RSS یه سئواله فوریه فوری دارم ازتون!
    نمی تونم ایمیل بزنم! امامسنجرم کار می کنه! خیلی فوریه! ای دیم هم همینه که اینجا گذاشتم! لطف کنین در اولین فرصت …..

  2. جهد و تلاش شما در جهت بسط مرزهای علم شدیدا قابل تقدیر و توجه بسیار است

پاسخی بگذارید

