عذر خواهي

فيروزه از من دعوت کرده در يک بازي وبلاگي با مضمون «عاشقانه نويسي» شرکت کنم. مدتي گذشته و من هنوز چيزي ننوشتم و فکر هم نمي‌کنم بنويسم. براي همين لازم دونستم بگم که دعوت رو فراموش نکردم، اما فعلا حس‌اش نيست. هروقت بود، حتما خواهم نوشت!

2 دیدگاه

دسته بلاگستان

2 پاسخ به “عذر خواهي

  1. firoozeh

    چه بد!من جدا خيلي علاقه مند بودم كه عاشقانه نويسي يه پسر يخي رو بخونم!حيف شد…(البته كاملا درك ميكنم)

  2. بلاگت باحاله!
    و با اون خواب گرفتگیه بعد از ناهار و پشت میز بودگی و گرما لودگی و کار و …اینا رو …. به شدت باهات موافقم…!

پاسخی بگذارید

