روزگار مبتذل

واقعا در چه روزگار مبتذل و جلفي زندگي مي‌کنيم. عکسو ببينيد، جستجوهايي که در دو روز اخير منجر به رسيدن به اينجا شده:

search_terms.jpg

به‌نظر مي‌ياد اين کلمه‌ي کذايي در يکي از لينکهاي بالاترين اومده باشه. جالب اينجاست که يورش به اين پست يکسال پيشم انجام شده! فعلا بالاترينو از ستون سمت راست حذفش مي‌کنم.

دارم به اين نتيجه مي‌رسم که فقط و فقط خودمو در درس و درس غرق کنم گورباباي روزگار و مافيهاش. به قول بزرگي:
مي‌شه داد زد: آهاي مردم کلا به ت.خ.م.م….

مي‌بيني حتي ديگه نمي‌تونم حرفمو بزنم و منظورمو بيان کنم، يکراست ميرم سر نتيجه….

4 دیدگاه

دسته جامعه, خراب‌شده, روزمره, عصباني

4 پاسخ به “روزگار مبتذل

  1. بالا خره مردم دل دارن دیگه

  2. nazem

    دوست من! به نظر من سکس به هیچ عنوان زشت، جلف و مبتذل نیست. چرا باید اینطور بنویسی در حالی که می دونی در پشت همین نوشته خودت نوعی لذت پنهان وجود داره؟ در حتماً اون مادر مرده ها هم یه نیازی داشتن که همچین چیزی رو جستجو کردن. مثل من، تو یا خیلی های دیگه که نیاز مشابه ای داریم. این فقط مشکل موتور جستجو بوده که طرف رو به جایی که نیاز داره درست هدایت نکرده و بس.

  3. بله منم با اين آقاه بي نام موافقم!

  4. البته بنده از راه سرچ کردن این جور کلمات به این وبلاگ نرسیده ام اما در کل منظورم همونه!

پاسخی بگذارید

