فعلا در خانه

اومدم خونه. همه‌چيز خونه خوبه. به‌جز اينترنتش. کلي جونم بالا مي‌ياد تا يک جيميل لاگين کنم. فاجعه است. همين دو سه روز پيش بود که توي خوابگاه فيلم Death Proof رو با سرعت حول و حوش 200k دانلود کردم (از اينجا) و الآن با دايال‌آپ از يک چک ميل هم عاجزم… از اينترنت که بگذريم بقيه‌ي چيزهاي خونه فوق‌العادست، شام و نهار و صبحانه‌ي اماده. اتاق تميز. گوش دادن به موسيقي مورد علاقه با صداي بلند اونم به تنهايي. ليکن همه نيک مي‌دانيم که همه‌ي اينها فقط براي چند روز تازه‌است، بعد که عادي شد و ملال‌آور دلم براي اتاق شلوغ و کثيف خوابگاه تنگ خواهد شد، اينجاست که بليط برگشت به کار خواهد آمد!
اگر تارانتينو باز هستيد فيلمو از دست ندين، مخصوصا سکانس آخر فيلم که تجربه‌ي جالبي است!

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg

به بازي خطرناکي که خانوما دارن انجام مي‌دن مي‌گن Ship’s mast!

3 دیدگاه

دسته فيلم, تعطيلات, خوابگاه, خانه, روزمره

3 پاسخ به “فعلا در خانه

  1. soroushvs

    اگر تارانتينو باز هستيد ؟
    یعنی چی؟
    تارانتینو باز چیه؟

    پاسخ: لينکش کردم تا بفهمي تارانتينو يعني چي!!!

  2. من برگشتم به آدرس قبلی، به طمع خواننده ی بیشتر لابد! وقت کردی لینکم رو عوض کن لطفا.

پاسخی بگذارید

