امان از بالاترين

بالاخره فهميدم (درواقع اميدوارم فهميده باشم!) دليل رسيدن به وبلاگ من با جستجوي کلمات کليدي عجيب غريب چيه. مساله برمي‌گرده به نمايش آخرين مطالب وب‌سايت بالاترين توسط نمايشگر فيدي که در سايدبار وبلاگ گذاشتم. مورد قبلي در اين زمينه رو يادتون هست؟ «خدايا من چه کنم!» جالب اينجاست کسي که اين جستجو رو کرده‌بود پاي همون مطلب توضيح داده (هرچند مبهم) که چرا چنين عبارتي رو جستجو کرده. مورد جديدتر هم بر مي‌گرده به يک‌هموطن خجسته‌دل کرمانشاهي که عبارت «سازمان جاسوسي ايران» رو جستجو کرده بوسيله‌ي لينک‌هايي که موقتا از بالاترين در وبلاگ من نمايش داده مي‌شه، به وبلاگ من رسيده و بعد (احتمالا) روي يکي از لينک‌هاي بخش Top Post که مطلبي مربوط به بيشتر از يک سال پيشه کليک کرده و اين کامنت شاهکارو گذاشته:

سلام خسته نباشید.
به نظرم رسید بتوانم سوالی مهم از شما بپرسم:
می شود لطف کنید اطلاعاتی در مورد چگونگی عضو شدن در سازمان جاسوسی ایران را به من بدهید؟

اين يکي از مفرح‌ترين کامنت‌هاييه که تا به‌حال برام گذاشته شده!

پي‌نوشت: وبلاگ کسي که عبارت «خدايا من چه کنم» رو جستجو کرده بود.

9 دیدگاه

دسته بلاگستان, بالاترين, جستجو

9 پاسخ به “امان از بالاترين

  1. خب حالا راستش رو بگو چه جوری باید عضو شیم؟

    پاسخ: اگر بتوني بفهمي اين کامنتو پاي کدوم پست بايد بذاري خان اول رو گذروندي، خان بعدي رو در پاسخ به کامنت‌ات اگر جاي مناسب گذاشته شده باشه خواهم داد!

  2. اقا اگر اطلاعاتت فروشی هم هست ما خریداریم

    پاسخ: اطلاعات که نه، اما اگر پودربهداشتي خواستي مي‌تونم به‌ نرخ مناسب به‌ت بدم 😉

  3. واقعا جالب بود ! من كه سر از كار اين بالاترين درنياوردم!!

  4. یک بار یک نفر با جستجوی یه کلمه ی عجیب غریب به وبلاگم اومده بود، وقتی سرچ کردم فقط 2 تا جواب داشت، لینک بالاترین و وبلاگ من . فکر کنم یه چیزی تو مایه های چوپاکابرا یا از این چیز های عجیب بود.

  5. soroushvs

    به نظر من سایت بالاترین هم باید مثل اسرائیل از صحنه روزگار محو بشه

  6. آی تی شوک

    سلام
    کامنت جالبی بوده
    هه هه!

  7. حیف که روم نمیشه بگم ملت با چه سرچ هایی سر از وبلاگ من در میارن!

  8. mostafaalli

    من هم یه بار نا پرهیزی کردم در مورد س ک س توی آمریکا یه بار نوشتم حالا خدا میدونه با جه کلماتی سایت مار و میبینن و البته افسرده!

  9. جالب است !
    من هم مثل لوکادیوم هستم ملت با یک سری سرج هایی به وبلاگ من سر زدند که ادم شاخ در میاره

پاسخی بگذارید

