سلام وردپرس

اومدم به وردپرس به اين دلايل:
1- براحتي تونستم چندتا وبلاگ قبلي‌مو در يک وبلاگ import کنم. حتي وبلاگ antimemory رو که حدود سه سال پيش تعطيل کردم اينجا دارم‌اش. ديگه نگراني بابت پراکندگي و خارج از دسترس بودن نوشته‌هايم ندارم. (درنتيجه دفعتا در وردپرس وبلاگي داريم که بيش از 800 مطلب، بيش از 1000 کامنت و بيش از چهارسال سابقه دارد! )
2- به‌همين راحتي هم مي‌شه export‌ کرد. يا براي تغيير مکان دوباره (که اميدوارم روي نده!) يا براي back up گرفتن که خيلي دنبالش بودم.
3- کنترل‌پنل فارسي قدرتمند با امکانات زياد به‌علاوه‌ي يک سرويس دهنده‌ي خارجي رو فقط در وردپرس مي‌شه پيدا کرد.
4- 50 مگابايت فضا براي آپلود عکس و داکيومنت هديه‌ي گرانقدري است!
5- استفاده از widget ها که امکان مي‌ده سايدبار اکتيوي داشت امتياز خوبي است. مثلا براحتي مي شه توش rss reader گذاشت (من يک دونه براي بالاترين گذاشتم).
6- وردپرس ساپورت خوبي از طرف اهل فن براي فارسي شدن مي‌شه قالب‌ها و امکانات فارسي خوبي براش در راهه.
7- اينجور که اهل فن مي‌گن ف/ي/ل/ت/ر نمي‌شه، چرا که از پروتکل https ساپورت مي‌کنه.
8- علاوه بر مطالب، نظرات نوشته شده در خود بلاگر و همچنين label ها رو هم ايمپورت مي‌کنه. البته label ها رو به‌صورت دسته‌بندي (category) وارد مي‌کنه که باعث شده من يک‌خروار دسته‌بندي داشته باشم!
9- بخش ارسال نظرات‌اش مشکلات بلاگر رو نداره و قابليت مديريت و نظارت بيشتري هم داره.
10- بيکار بودم و بايد يکجوري سرمو گرم مي‌کردم چه‌کاري بهتر از ور رفتن با يک کنترل‌پنل جديد!

فردا برمي‌گردم تهران سر درسو مشقم. حوصله‌ام از اين همه تعطيلات و استراحت و تنهايي سر رفت.

۱ دیدگاه

دسته وبلاگ, وردپرس, wordpress, بلاگر, تعطيلات, خانه

1 پاسخ به “سلام وردپرس

  1. firoozeh

    خوشم میاد یه جا بند نمی شی!!!!
    (در حال حاضر دارم کامنت دونی بلاگتو تست می کنم ببینم به همون مزخرفی بلاگ قبلیت هست یا نه)

پاسخی بگذارید

