مصلاي کتاب

چهارساعتي رو امروز در نمايشگاه کتاب گذروندم. شلوغستاني بود. چه از نظر جمعيت چه از نظر چيدمان و فضا. از نظر بالا پايين رفتن و پيچيدن فضا و سالن‌ها فقط با دانشکده‌‌ام، مهندسي‌پزشکي پلي تکنيک قابل مقايسه بود! ناشرهاي داخلي از قرار همه‌گي بودند و ماجراهاي تحريم حل و فصل شده‌بود، حداقل اون‌هايي که من مي‌شناختم و دنبال کتاب‌هاشون بودم مثل نيلوفر و مرکز و ققنوس و اميرکبير … حاضر بودند. شوهر خواهره توي يک پنل جنبي سخنراني داشت که اونم رفتم، دستي براش تکون دادم و نيم‌ساعتي استراحت کردم. بخش لاتين هم رفتم. زمينه‌اي که دنبالش بودم، يعني neuro-computation چيز خاصي پيدا نکردم، يا کتابهاي خوبو قبلا برده بودند يا اينکه همين بود که بود. حدس مي‌زنم ارزونترين کتاب لاتيني که بشه خريدو من به قيمت 2500 تومن خريدم. قيمت کتاب‌هاي Prentice-Hall هند واقعا رويايي بود. البته اونم اکثر کتاب‌هاي خوبش تموم شده بود. خلاصه که «اعترافات» ژان‌ژاک روسو، «تيرهاي سقف را بالا بگذاريد» سلينجر و «ويران مي‌آيي» حسين سناپور منتظرند که توسط من خوانده‌شوند! اگر خواستيد بريد توصيه مي‌کنم بايکي بريد که قبلا رفته باشه، تا بتونيد از وقتتون استفاده‌ي بهينه بکنيد. ضمن اينکه فردا زمان خريد سازمان‌هاست و هرچيز بدربخوري مونده باشه جاروخواهد شد و شما ديرجنبيده‌ايد!

۱ دیدگاه

دسته BME, کتاب, روزمره

1 پاسخ به “مصلاي کتاب

پاسخی بگذارید

