بدون عنوان

باز رسيديم به شب امتحان درسي که علاقه‌اي به خوندنش ندارم. در طول ترم مي‌گفتم عجب اشتباهي کردم اين درسو برداشتم. امشب به اين نتيجه رسيدم که عجب گُهي خوردم اين درسو برداشتم. با وجود اين همه درس جالب… هي!

حالا که دارم به‌روز مي‌کنم چندتا لينک مفيد بدم استفاده ببريد!

Why I don’t believe in god: يک متن انگليسي ساده و به زباني ساده. علاوه بر خود متن چيزي که براي من جالبه اينه که متن توسط يک بلاگر 16 ساله اون‌هم دختر نوشته شده! مي‌توني يک دختر ايراني اون‌هم 16 ساله رو تصور کني که به اين فصاحت بگه: Why I don’t believe in god!؟

FLV Online Converter: سايتي که ويدئوهای فلش رو به فرمت‌هايي مثل AVI و يا حتي 3gp تبديل مي‌کنه. کاربری عمده‌اش براي سايت youtube ه. مخصوصا الآن که اين سايت فــيــلتر شده. فرض کنيد به يک لينک ويدئو در youtube (مثلا در بالاترين) برخورديد. لينک رو به اين سايت بفرستيد و منتظر دانلودش بشين.

داستان دخترِ باتوم خور. اين داستان بيشتر از اون جهت برام جالب بود که به روايت «يک خوابگاهي» است!

بلیت‌های بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر از سوم بهمن ماه پیش فروش می‌شود.

بیان دیدگاه

دسته BME, مذهب, امتحانات, روزمره

پاسخی بگذارید

