تظاهر

خالي‌ام. بي‌حالم. خسته‌ام. بي‌کارام…ام، هستم.
هستم؟

در اين شرايط بهتره به جاي حرف زدن بخونم يا بشنوم:

هابيل / ميگل د اونامونو / صفحه‌ي 53
«تظاهر و خود نمايي مارا بيچاره مي‌کند. پنهاني‌ترين و پليدترين بيماري و بيچارگيمان را به‌معرض تماشاي اين و آن مي‌گذاريم. به نظر من آدم‌هايي وجود دارند که دلشان مي‌خواهد چنان غده‌ي طاعوني‌اي داشته‌باشند که هرگز هيچوقت کس ديگري نداشته باشد، فقط براي اينکه به اين و آن نشانش دهند و توجه مردم را به مقاومت و سخت‌جاني خود در مقابل آن جلب کنند.»

آيا وبلاگ‌نويسي چيزي جز همين تظاهر و خودنمايي نيست؟

6 دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

6 پاسخ به “تظاهر

  1. Anonymous

    بهترین کار دیدن نسخه اصلی دی وی دی غرور و تعصب با زیرنویسی فارسی؟
    ( آقا برات سفارش دادم….اجابت شد خواسته شما..چند روز آینده بهت میرسونم.)
    :) 

    توسط سورئالیست

  2. Anonymous

    من فکر میکنم که هست.اما نمیدونم چرا وبلاگ مینویسم .اما میدونم به خاطر همین هاست که زیاد جایی کامنت نمیذارم. راستش اینجار رو همیشه سر میزنم اما اولین باره چیزی مینویسم از این وبلاگ خوشم میاد چون فکر میکنم که از خود متفاوت بینی و توصیح زیادی و ….. از این چیزها اینجا زیاد پیدا نمیشه.  

    توسط ولگرد

  3. Anonymous

    فکر نکنم! الان که دیگر همه وبلاگ می‌نویسند و من ندیده‌ام کس‌ای با وبلاگ‌نوشتن خیلی پز بیاید. هم‌چنان فلان ماشین را داشتن یا نشان‌دادن موبایل جدید پرنسیپ‌اش بیش‌تر است. حالا شاید اگر پادکست راه بیندازی یک چیزی. می‌توانی به مردم بگویی که رادیوی شخصی داری! 

    توسط سولوژن

  4. Anonymous

    من وقتی از این جور سوالها از کس یا کسانی می پرسم برای اینه که جوابی رو که خودم میدونم از اونها بشنوم.
    تو هم میدونی که وقتی آدم متونی که بیانگر اندیشه یا احساسش هست رو در معرض دید و نقد دیگران قرار میده، برای تظاهر نیست. چون وقتی قرار باشه تظاهر کنه بهتره دهن دیگران رو از قبل بسته باشه تا فحش نشنوه. ولی تو راه فحش رو مثل راه بهشت اینجا، باز گذاشتی. 

    توسط سمیرا

  5. Anonymous

    کامنت من رسید دستت؟ 

    توسط سمیرا

  6. Anonymous

    به خاطر اينكه چند بار نام ما (اين و اون) رو اوردي تو اين پستت بايد حق التبليغ بدي!! از لينكت ممنون و از تبريكت هم هم. 

    توسط اين

پاسخی بگذارید

