هواي خوبي شده

دو روزه که با صداي بارون از خواب بيدار مي‌شم. بعد از مدت‌ها اتاقمو تميز کردم. جاروبرقي کشيدم. بعد از اينکه کارم تموم شد انيگما گوش کردم يک RANI سرکشيدم و حسابي کيف کردم.

2 دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

2 پاسخ به “هواي خوبي شده

  1. Anonymous

    ايشاله با اين بارونا كم ابي رفع بشه.اينجام ديشب زلزله اومد..دو روزه كه نم نم بارونم مياد… 

    توسط golnaz

  2. Anonymous

    چرا به من می گی «کاربر نوپا»؟؟؟؟؟؟؟
    من تحقیر شدم، احساس سرخوردگی می کنم.
     

    توسط سمیرا

پاسخی بگذارید

