بازي 57ام: آرژانتين حذف شد و من خوشحالم!

بالاخره بعد از مدت‌ها تيمي برد که من صميمانه آرزومند بودم. اونم بردي هيجان‌انگيز و 120 دقيقه‌اي. خيلي دلم مي‌خواست آرژانتين مغرور و پرطرفدار در بلاگستان (ستون سمت چپ را ببينيد) حذف بشه که شد. آرژانتين تيم صاحب توپ بود اما تيم ميدون‌دار نبود. اين طبيعت آرژانتين بود که بيشتر صاحب توپ باشه اما حملاتش موثر نبود. مخصوصا وقتي که مسي و کرسپو رو نداشت. تعويض‌هاي پکرمن واقعا شاهکار بود! بعيد نيست که بلايي مثل برانکو سر پکرمن بياد و لمان که خدا بود.
آلمان يک تيم کامل و متحده. مربي جوون و فکور و پرانرژي‌اي داره و صدالبته تماشاگران فوق‌العاده‌اي. در فيناليست بودن آلمان شک نکنيد. بايد بازي‌هاي فردا رو هم ديد تا ببينيم چه تيمي مي‌تونه حريف آلمان در فينال باشه، اميدوارم اين تيم انگليس باشه!

7 دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

7 پاسخ به “بازي 57ام: آرژانتين حذف شد و من خوشحالم!

  1. Anonymous

    حالا كه رفتيد بال، دست كم نگذاريد برزيل قهرمان بشه. 

    توسط محمد جواد روح

  2. Anonymous

    آلمان تیم بود – شانس آوردین مسی تو زمین نبود 

    توسط مهدی

  3. Anonymous

    راستش من تا ساعت 6.30 برام خيلي مهم نبود چي ميشه ولي يوهويي مهم شد برام …

    الان كه همه چي تموم شده احساس مي كنم از كلينزمن متنفرم و از به ياد اوردن گل زدنش به ايران 8 سال پيش و آويزون شدنش به دروازه …
    از دروازه بان ذخيره آرژانتينم خيلي زياد متنفرم كه همه چيزو خراب كرد …

    نميدونم چرا فكر مي كردم با هم عقيده ايم !!! d:

     

    توسط بامداد

  4. Anonymous

    کس یا کسانی که زیر یه سقف با تو رندگی می کنند، احیانا دلشون نمی خواد یا تو رو از خونه بندازن بیرون یا تلویزیون خراب بشه و یا خدا بزنه به کمر این جام جهانی؟؟؟؟؟؟ 

    توسط سمیرا

  5. Anonymous

    درسته كه من طرفدار ارژانتين بودم اين به كنار، اما انصافا تو اگه همون بازي اي رو كه من ديدم ديده باشي، اين كه مي گي حملاتش موثر نبود رو نميدونم از كجا اوردي! آلمان تو گل بازي چند تا موقعيت داشت، آرژانتين چند تا! اما با اين دوست بالا موافقم كه نذاريد برزيل قهرمان بشه! اما من ترجيح ميدم اين كارو انگليس يا فرانسه انجام بدن…
    بهر حال اينجوريه ديگه. فوتبال، ما رو بدجوري سر كار گذاشته! شما و دوستان رو نميدونم! 

    توسط اي دل غافل

  6. Anonymous

    آفرین. خوب فهمیدید جواب چیستان را. فقط حیف که زود لوش دادید. یکی دو روز دیگر مفصل می نویسم درباره اش. 

    توسط ناصر غیاثی

  7. Anonymous

    خدا از دهن‌ات بشنوه پسر شجاع! ضمنا» مثل این‌که باید نگم ‹پسر ظاهرا» شجاع› چون با این اظهار نظرهات کاملا» شجاع هستی و فقط نه ظاهرا! !!

    دو دو رو دو دو انگلند!
    در نبود اون هم دو دو رو دو دو برزیل!
    در نبود اون‌ام دو دو رو دو دو آلمان!

    :) 

    توسط هاله

پاسخی بگذارید

