55 و 56: شگفتي‌هاي جام بدون شگفتي

تيم‌هايي حذف شدند که خوبتر بازي مي‌کردند. تيم‌هايي که تمام کننده نداشتند. اسپانيا در بازي با تونس نشون داد که نمي‌تونه از موقعيت‌ها و مالکيت توپ‌ش استفاده کنه. در بازي با عربستان اين موضوع رو ثابت کرد و در بازي با فرانسه هم در مقابل يک تيم حرفه‌اي چوبشو خورد. وقتي گل نزني گل مي‌خوري، اون‌هم به فضاحت. غنا که يک فاجعه‌ي تمام عيار بود. بازيکنان اين تيم موقع شوت زدن دو جا رو هدف مي‌گرفتند، يا دقيقا وسط دروازه جايي که ديدا ايستاده بود و يا چهار متر بالاي دروازه. بارها و بارها اين دو نقطه رو هدف قرار دادند اما خبر نداشتند که به بد جايي ضربه مي‌زنند. من از برزيل فرصت طلب و گل آفسايدش متنفرم. از تيمي که 5 بار جام رو برده و اين‌بار هم فاصله‌ي چنداني با جام نداره متنفرم. جام رو بي‌مزه کرده و به تيم‌هاي جنگنده و جوون مثل استراليا و ژاپن و غنا در دقايق آخر روي ضد حمله گل مي‌زنه. من از آنري متنفرم که مدام توي آفسايده و خودشو به پويول مي‌زنه و بعد هم صورتشو مي‌گيره. مي گن اين جام شگفتي نداره اما به‌نظر من همين شگفتي نداشتن‌ش شگفتيه. برد برزيل با اينکه با اختلاف بود اما شگفتي بود همچنين برد فرانسه و برد ايتاليا و حتي برد آرژانتين در دقايق تلف شده.

5 دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

5 پاسخ به “55 و 56: شگفتي‌هاي جام بدون شگفتي

  1. Anonymous

    از این به بعد جذاب ترین موضوع این جام این خواهد بود که برزیل قهرمان نشه
    امیدوارم این جذابیت به وجود بیاد 

    توسط اسکیزو

  2. Anonymous

    می مونه المان همیشه محبوب و در قلب من که امیدوارم امسال قهرمان بشه
    البته بعید به نظر می رسه
    فقط امیدوارم برزیل نشه چون فاصله اش زیاد می شه و این باعث می شه کلا جام های جهانی دوران بعد زیاد هیجان نداشته باشه  

    توسط مریم

  3. Maryam

    بالایی می هستم

  4. Anonymous

    نمی تونم دلیل تنفرت رو از برزیل درک کنم. من که بدون هیچ گونه بک گراند قبلی از هیچ تیمی چند تا بازی اخیر برزیل رو دیدم واقعاً لذت بردم…گلهای خیلی قشنگی می زنن. اگه بگم از نظر من برزیل قهرمان می شه، احتمالاً خیلی حالت پیشگویی نداشته باشه.(چون احتمالاً نظر جمعی اینه). ولی از نظر من، برزیل قهرمان میشه! 

    توسط محبوبه

  5. Anonymous

    كاملا موافقم اما البته در مورد ايتالي بايد استثنا قائل شد، جدا از تعصبات شخصي اين تيم واقعا سازمان داره و سبك بازيش همينه! البته هميشه بدشانسي مي ياره..و هميشه آدمم نصفه جون مي كنه تا مي بره. خوبي طرفدار ايتالي بودن ترشح انواع و اقسام هورمون آرامش دهنده خود بدن هست كه بعد از پيروزي واقعا نعشت مي كنن..  

    توسط محمد

پاسخی بگذارید

