فقر

من يک آدم فقير هستم. يک فقير‌ ِ بيچاره‌ي نيازمند ِ کمک. به من کمک کنيد. براي من جشن نيکوکاري برگزار کنيد.
من دچار فقر حرکتي هستم.

۱ دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

1 پاسخ به “فقر

  1. Anonymous

    فقر حرکتی یعنی چی اونوقت؟
    اما در مورد اون دئیسم! یه نفر که به نظر من خیلی باهوش و تحلیلگره (یعنی بوده) میگه بزرگترین حقیقت اینست که انسان هیچگاه به حقیقت دست نخواهد یافت. البته اینم یه نظره مثل باقی نظرها (حتی خودش هم خودش رو نقض می کنه).
    حالا اصلا فرض که اینها یا اونها یا هر تئوری و نظریه ی دیگه ای درست باشه، برای تو تو زندگی شخصیت تفاوتی می کنه که مثلا اینجوری یا اونجوری؟ که طراح خارج یا داخل جهانه؟ یا دخالت داره یا نداره؟  

    توسط فاطمه

پاسخی بگذارید

