اين يک يادداشت وقيحانه نيست.

آيا اينکه بگي «رفتار دخترها به نظر من سکسيه» معادل اينه که بگي «حرکاتشون دوست‏داشتنيه»؟ به نظر من که يکيه، هرچند که شخصا عبارت دوم رو بيشتر مي‎‏پسندم. البته مسلما منظورم از «رفتار دخترها» تمام اعمالشون نيست. که اگر بود من يک روان‏پريش زنجيري بودم! منظورم يک سري حرکات خاصه. اينم گويا نشد. مثلا يک حالت نشستن خاص. البته اين‏هم تا حدود زيادي نظر شخصيه. اينکه وقتي يک دختر «به حالت خاصي نشسته» دلت بخواد درآغوش بگيريش و ببوسيش حتي اگر بار اوليه که مي‏بيني‏ش و چه بسا صورتش رو هم نمي‏بيني! اين از اون حس‏هاي عجيب و غريبيه که براحتي نمي‏شه توجيهي براش بافت. فقط مي‏تونم بگم در اون لحظه اون بشر رو به حد زيادي دوست‏داشتني يافتم و تو بخوني که سکسي يافتم! خوب البته من در اون لحظه چنين کاري نمي‏کنم، که اگر کرده بودم بايد عنوان اين يادداشت رو مي‏ذاشتم «ماجراي روزي که دختري من را گاز گرفت و با لنگه‏ي کفش بر فرق سرم کوبيد!»

8 دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

8 پاسخ به “اين يک يادداشت وقيحانه نيست.

  1. Anonymous

    من همیشه شک داشته‌ام که آیا اگر یک دختر را به طور اتفاقی بوس کنی (بغل نه‌ها) چه اتفاقی می‌افتد. فکر نکنم اتفاق بدی بیافتد! 

    توسط سولوژن

  2. Anonymous

    نه .اصلآ وقیحانه نیست. 

    توسط meisam

  3. Anonymous

    پیش میاد .قابل درکه البته نه اینکه بری ببوسیش ! وقیحانه هم نیست اما قشنگه احساست رو میگم! 

    توسط دختر

  4. Anonymous

    راستی جالب است بدانی که در مغز مردان ساختارهایی وجود دارد که نسبت به حرکات جنس مخالف واکنش نشان می‌دهد. مثلا می‌تواند فقط از روی روش حرکت تشخیص بدهد که طرف مونث است. مغز زن‌ها چنین کارکردی ندارد. در واقع به نظر می‌رسد فشار تکاملی و نقش‌ای که هر دو جنس در طبیعت بازی می‌کنند (انتخاب‌گر و انتخاب‌شونده) باعث شده چنین نوع کارکردهایی در مغز دو جنس تکامل بیابد.
    احتمالا به همین سویه ساختارهای خاص‌ای نیز وجود دارد که نه تنها تو می‌توانی دختر را بدون دیدن چهره‌اش تشخیص بدهی، بلکه می‌توانی شروع کنی به لذت بردن و جلب‌اش شوی.
    حرکات‌اش دوست‌داشتنی است هم -به تعبیر خشن تکاملی- یعنی این‌که جفت مناسبی برای انتقال ژن‌ها به نظر می‌رسد. البته ما در دنیای به اصطلاح متمدن امروزی کم‌تر از چنین نگرشی استفاده می‌کنیم. 

    توسط سولوژن

  5. Anonymous

    عالی بود … البته فکر می کنم این احساس به اینکه چقدر با دخترها ارتباط داشته باشی هم بستگی داره. منظورم اینه: یه نفر رو که خیلی زیاد می بینی، ممکنه که اون حالت نشستنش دیگه احساسی رو در تو ایجاد نکنه یا حداقل به اون شدت اول نباشه …  

    توسط ugdvqh

  6. Anonymous

    مهم اينه كه طرف كيه؟
     

    توسط رضا

  7. Anonymous

    چه قدر تو ناز و محجوبی پسرک شجاع. :) 

    توسط هاله

  8. Anonymous

    اگه درست فهمیده باشم و مفهوم این پست این باشه که «دختری رو دیدی که احساس کردی دوست داری در آغوشش بگیری» ، باید بگم جون آدم رو بالا میاری با این نوشتنت!!:))
    ضمنا عکس جدید بالای صفحه ت مبارک. خوشگل‌تر از قبلیه.
     

    توسط فاطمه

پاسخی بگذارید

