زندگي يک سردرد مداومه. دختري که راه مي‏ره. پسري که…

زندگي يک سردرد مداومه. دختري که راه مي‏ره. پسري که راه مي‏ره. دختري که مي‏خنده، پسري که اخم مي‏کنه. گاهي تب داري و سردرد رو فراموش مي‏کني. هذيون مي‏گي. راننده‏ي اتوبوسي که يک انگشتر سرخ داره ويک انگشتر سبز. دختره فرياد مي‏زنه برادرمو کجا مي‏بري. اتوبوس نگه مي‏داره. ازصداي قوي دختر خوشم مي‏ياد، انگشتر سبز و سرخ مي‏گه ريدن به عينک‏ت بگير سوغات‏تو. بيشعور. سرم به ميله تکيه دادم. چراغ سبز چراغ سرخ. ميله به سرم فشار مياره. «ما که نبايد نيم ساعت منتظر بشيم تا شما پياده بشين» «…» تا حالا فحش به اين رکيکي نشنيده بودم. اوني که فحش خورد جاي پدر اوني بود که فحش داد، اوني که ايستاده جاي مادربزرگ اونيه که نشسته. «به شما رو بدن تا جلوي اتوبوس هم مياين». تا بحال کسي برات داستان خونده؟ با صدايي که مي‏خنده. «يک ژاپني با يک آمريکايي مسابقه‏ي همبرگر خوري داده يکي 67 تا خورده يکي 62تا». زورکي به پدرم لبخند مي‏زنم. «چه جالب». وقتاي ديگه حالت طبيعيه سر درد مياد سراغت و تکرار ميکني که زندگي يک سردرد مداومه. نه. روزتون بخير. شب‏ت بخیر. عصرتون بخير. سلام برسونيد.

5 دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

5 پاسخ به “زندگي يک سردرد مداومه. دختري که راه مي‏ره. پسري که…

  1. Anonymous

    در واقع فقط از جمله اولت چیزی فهمیدم… 

    توسط متهم

  2. Anonymous

    و یک سوال مداومه که چرا یکنفر همه ی دردسرهارو برای تو می خواد و همه ی لذات رو برای خودش و چیجوری شد که آدمها نگاهشون به هم نگاه زالو شد به طعمه؟ و چرا من! این من ارام لعنتی همیشه طعمه است و این متهم از همه چیز مبرا!!! زالو! 

    توسط رالف

  3. Anonymous

    زندگي فقط يه سردرد نيست …
    فقط يه درد ِ كه از گاهي به يه جاييت مي زنه …

    در ضمن اين كامنت دوني خيلي بهتر شده ، تبريكات 🙂  

    توسط بامداد

  4. Anonymous

    حالی کردیم از پستت که نگو… ایشالا که همیشه سردرد باشی … این سیستم نظر خواهی هم با حاله … در ضمن من امشب یه نفر رو اذیت کردم … هم عذاب وجدان گرفتم … هم حال کردم … چون من مردم آزاری رو خیلی دوست دارم … در ضمن به نظرم لزومی نداره که کامنت، حتما به پست یا نویسنده ی پست ربطی داشته باشه … همین 

    توسط alireza

پاسخی بگذارید

