هيچ – 2

دنیا دیدی و هرچه دیدی هیچ است        وآن نیز که گفتی و شنیدی هیچ است
سرتاسر آفاق دویدی هیچ است        و آن نیز که در خانه خزیدی هیچ است

7 دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

7 پاسخ به “هيچ – 2

  1. Anonymous

    جهان و کار جهان جمله هیچ در هیچ است
    هزار من این نکته کرده ام تخقیق

  2. سید

    حضرت آقا! من برای شما ایمیل مهمی زده ام و خواهش می کنم کمی هم متواضع برخورد کنید! بنده به کمک شما نیاز دارم! باید برای کمک گرفتن التماس کرد؟
    خواهشاً شمارتون رو برام بذارید من باید با شما دیدار کنم. عازم مشهدم

  3. Anonymous

    بنگر ز جهان چه طرف بر بستم؟ هیچ
    وز حاصل عمر چیست در دستم؟ هیچ

    بقیشو یادم نمی اد خافظه انسان هم هیچه.

  4. علي آزادگان

    salam
    man donbale Ghalebe Farsi WordPress migashatam ke Lenium shoma ro moarefi kard!
    mitonid komaki konid be man?

  5. فاطمه

    البته هیچ داریم تا هیچ.
    و دیگه اینکه واقعا چرا باید آدمها برای کامنت گذاشتن سیصد مرحله کلیک کنن .

  6. سيامک

    سلام. کارت عاليه اما به نظرم بايد روي بعد بصري کار بيشتر وقت بگذاري. صفحه يک مقدار شلوغ شده و پيدا کردن خطوط و خواندنشان چندان آسان نيست. در مورد امتداد نوار آبي تا ته سطر هم چندان موافق نيستم. نظرت در مورد طراحي کار مشابه وبلاگ خدابيامرز من چطوره؟

  7. Anonymous

    این يک تست است. که هم بولد  است هم ایتالیک  و
    هم نقل قول: «سلام. کارت عاليه اما به نظرم بايد روي بعد بصري کار بيشتر وقت بگذاري. صفحه يک مقدار شلوغ شده و پيدا کردن خطوط و خواندنشان چندان آسان نيست. در مورد امتداد نوار آبي تا ته سطر هم چندان موافق نيستم. نظرت در مورد طراحي کار مشابه وبلاگ خدابيامرز من چطوره؟ «

    لینک  هم داره! 

    توسط پسرشجاع

پاسخی بگذارید

