ماهي‏ها خوشمزه هستند

1. بنا به رسمي که از هفته‏ي پيش پا گرفته من اين شنبه هم رفتم سينما. فيلم «ماهي‏ها عاشق مي‏شوند.» از يکي از اساتيد تئاتر(که من نمی‏شناسمش! چون تئاتر فقط در مرکز هست و در مشهد نیست!). فيلم «ديدني» اي بود. شات‏هاي قشنگي داشت و البته هنرپيشه‏هاي قشنگي نيز. يک گلشيفته فراهاني به تنهايي کافيه که فيلمي رو ديدني کنه. اما خوب، فيلم‏ش زيادي پروانه‏اي و دخترانه بود. بيشتر صحنه‏هاي هرهر- کرکر جمع‏هاي دخترانه‏اش (که در فيلم کم هم نبود) نچسب بودند. درکل به عنوان يک علاقه‏مند به نماهاي زيبا از فيلم لذت بردم اما به عنوان يک تماشاچي نه. هرچند که فکر نمي کنم بليط نيمه‏بهايي که صرف‏ش کردم حروم شد، همين‏قدر مي‏ارزيد!

2. «کلوخ اندازي» و «چراغ برات» آيا شما که مشهدي نيستيد، با اين رسوم آشنايي داريد؟

2 دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

2 پاسخ به “ماهي‏ها خوشمزه هستند

  1. پسرشجاع

    تست می کنيم.
    اينجا خرابه؟!؟
    به نظر درست مياد که!

  2. bahar

    منم این فیلم رو دیدم، درست همون موقع که شما داشتید می دیدیدید!
    اما اونقدر عصابم خورد بود و دنبال یک نفر می گشتم که هیچی از فیلم نفهمیدم! البته بهنظر من چیز زیادی برای فهمیدن نداشت.
    فقط یک جمله قشنگ توش گفت که خیلی جالب بود چون خودمم درست همون طوریم!
    گفت: زنها بعضی اوقات برای مخفی کردن احساساتشون پشت سر هم حرف می زنن!

پاسخی بگذارید

