مستاصل

بي‏خاصيت! نه، مستاصل، آره مستاصل بهتره. آدمي که يکسري خاصيت‏ها داره، اما به هيچ درددش نمي‏خوره. کار وب‏م هم عين چي گير کرده. ديروز رفتم تا انصراف بدم، طرف راضي‏م کرد که يک هفته ديگه کار کنم، البته پيشنهاد خود ِ خرم بود. حالا بايد يک هفته‏ي ديگه عذاب بکشم. آخه توي کاري که تخصص‏ت نيست چرا دخالت مي‏کني؟ احساس خدايي هم مي کنه آقا. ديگه دفعه‏ي آخرم‏ه که کار طراحي وب بگيرم. همين‏جا مي‏نويسم که يادم نره. يادم که نمي‏ره ولي خوب، اگه طراحي وب نکنم چه کار مي‏خوام بکنم؟ مثلا مي‏تونم بشينم به ديوار نگاه کنم….
خب، کمي تخليه شدم، آروم شدم، حالا مي تونم برم به کارهام برسم.

3 دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

3 پاسخ به “مستاصل

  1. .

    خواستی خودکشی کنی من هم هستم!!
    (انتخابات هم نزدیکه و کلی معروف میشیم)

  2. بامداد

    از شما بعيد بود !

  3. alireza

    خیلی ببخشید اینجا وبلاگه یا… همچی نوشتی تخلیه شدم آدم یاد … می افته

پاسخی بگذارید

