… و ماگرد جهان گشتيم!

1. تاييديه ديپلم‏ام توي بايگاني بود، در يک وجبي پرنده‏ام. اون‏هم ده روز، اما مسئول بايگاني به خودش زحمت نداده‏بود که توی اين مدت بذارش داخل پرنده‏ام و اين باعث شده‏بود که من به‏دنبال اين تاييديه‏ي کذايي دور مشهد راه‏بيافتم. از پست مرکزي به پست ناحيه از اين دبير خونه به اون دبير خونه، .. تا بالاخره امروز بعد از يک ماراتون سه روزه و بو کشيدن رد تاييديه فهميدم که آب در کوزه (البته کمي اون طرفتر کنار ِ کوزه) است و ما گرد جهان را گشتيم.

2. نظرتون رو در مورد طراحي اين وبلاگ به‏م بگين. کاري که اين سه چهار روز اخير باه‏ش سرگرم بودم و ساخت يک وبلاگ کامل با لينکدوني، وبلاگ‏چه، لوگو، پروفايل، فليکر و … رو تجربه کردم. اگر مايل به داشتن وبلاگي کامل هستيد درنگ نکنيد و با من تماس بگيريد، 30 تومن بدهيد و فول بلاگر شويد! (البته من از اين همشهري‏مون چون کار اول بود 25 تومن گرفتم ولي شما ديگه مشتري اول نيستيد!)

3. بعد از اينکه اين آقا رو توي کتاب‏فروشي امام ملاقات‏کردم رفتم و در يک موسسه‏ی کاريابي غير دولتي ثبت‏نام کردم تا برام کار پيداکنن. او‏ن‏ها هم گفتن باشه هروقت پيدا کرديم به‏ت خبر مي‏ديم تا بذاريم‏ات سرکار. حالا نکته‏ي اين خبر چي بود؟ اينکه من قبلا هم به يک موسسه‏ي ديگه سرزده بودم براي ثبت نام 43 هزار تومن حق ثبت‏نام مي‏گرفتن اما اين يکي فقط با هزارو سي‏صدتومن ثبت نام کرد! به‏نظر شما کمي اين تفاوت نرخ ثبت‏نام فاحش نيست!؟

۱ دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

1 پاسخ به “… و ماگرد جهان گشتيم!

  1. هاله

    سلام پسرک ظاهرا» شجاع 🙂

    راستی راستی اون‌جا بچاپ‌بچاپ هست ها! آژانس کاریابی نباید قرونی از جویای ‌کار بگیره – این‌جور که ما دیدیم وقتی واسه یکی کار پیدا می‌کنن یه چیزی مثلا» معادل حقوق دو هفته کار‌یاب رو از صاحب‌کار می‌گیرن به عنوان حق‌الزحمه.

    دل‌ام می‌خواد بیام بکوبم تو ملاج هر دو این آژانس‌ها که گفتی.

    این وب‌لاگ هم که طراحی کردی خیلی عالیه. ترو تمیز. من طرفدار قالب‌های تر و تمیز هستم. ببین، آدرس چند نمونه از کارهات رو برام بفرست به علاوه مبلغ کارمزد (چه تو بلاگر چه توی یک سایت مستقل) من با کمال میل توی مطلبی معرفی‌ات می‌کنم، اگه خواستی خبر بده.

پاسخی بگذارید

