متاسفم

من همينم که هستم.
آره، متاسفانه بايد عرض کنم که همينم و همان نيستم.
چرا من همينم؟ متاسفم، فقط مي تونم بگم که من فقط همينم.
من اينجام و اونجا نيستم.
بازهم متاسفم که من اونجا نيستم.
من همينم که اينجا هستم. خيلي متاسفم خيلي.
در يک روز سرد بهمن 60 من اينجا، همين شدم. دست خودم نبود و خيلي متاسفم که دست خودم نبود.
همين شدم و اونهم اينجا! واقعن متاسفم.

8 دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

8 پاسخ به “متاسفم

  1. زن نما

    سلام
    ای بابا… دلت از کجا پره/

  2. negin

    چي شده ؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. atiyeh

    man fekr mikonam kheili khube ke hasti va kheili khubtar mishe ke khudet az budanet razi bashi!!!
    mohem nist baghiye chi fekr mikonan va chi migan! mage na??
    man ke intor fekr mikoanm to ro nemidunam
    be man sar bezan

    khushhal misham
    paydar bashi!!

  4. بامداد

    حالا مگه كسي چيزي گفته ؟!!!!

  5. علی رضا

    چیه باز قاط زدی؟

  6. Lenium

    خيلي خوبه که همين هستي نه همون!‌
    راستي! يک زماني به من پيش‌نهاد دادي که فاصله خط‌هاي وبلاگ‌ام را بيش‌تر کنم يک نگاهي به تمپليت وبلاگ‌ام کردم اما به عقل‌ام نرسيد چه را بايد عوض کنم
    کمک! 🙂
    و ممنون!

  7. بهار

    من تازه می خواستم اون اشکالاتی که دیدم و خودت گفتی بگو بهت بگم اما نه! مثل اینکه حالت خوب نیست و نمی شه انتقاد کرد چون انتقاد واسه اینه که تو همین نباشی که تو هم شدیدا اصرار داری همین باشی . پس خوش باش با همین بودنت.

  8. بهار

    بابا با خودمون رو معرفی می کنیم این گاگول نمی گیره . پست قبلی رو هم من گذاشتم

پاسخی بگذارید

