افتضاح

همين الآن رتبه‏امو ديدم. به همون افتضاحی‏ای بود که انتظارشو داشتم و هيچ‏کس ديگه انتظارشو نداشت. به هرکی می‏گفتم خراب کردم مي‏گفت خيال کردی، حتمن قبول می‏شی! نمی‏دونم من کنکور داده بودم يا او‏‏ن‏ها! حتی با بعضی‏ها هم شرط بستم.
با اين‏که خوب خونده‏بودم، اما کنکور رو خراب کردم و حالا بايد بگم خداحافظ ارشد. خداحافظ برق. خداحافظ مطالعات سطوح بالاتر در رشته‏مورد علاقه …
زياد ناراحت نيستم، چون خودمو برای اين لحظه آماده‏کرده‏بودم و پيش‏بينی‏شو می‏کردم. ناراحتی‏ها و عصبانيت‏ام از نحوه‏ی سوالات کنکور رو همون يکی دوهفته‏ی اول بعد از کنکور در کردم. حالا ديگه کسی اينجا حرفی از کنکور نمی‏زنه. تموم شد رفت. از فردا، نه از همين امروز مرحله‏ی جديد زندگی من شروع شد.
با مدرک ليسانس و کارت معافيت خدمت در دست به خيل بي‏کاران جويای کار پيوستم. ورودم مبارک!

7 دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

7 پاسخ به “افتضاح

  1. بامداد

    چي بگم … ؟!
    يه جوراايي مبارك ، شايد هيچي بهتر از اين تكليف روشن شدن نباشه …
    خصوصن تو اين رشته كه بايد همه چي تعطيل بشه در خدمتش …

  2. بامداد

    ببخشيد اگه تبريك گفتم ، منظور بدي نداشتم …

  3. setare(bahar)

    چند سال پیش یک جمله قشنک از نفر اول کنکور انسانی شنیدم که گفت: مهم نیست کجا هستیم مهم اینه که اونجایی که هستیم از همه بهتر باشیم!

  4. زن نما

    پیگیر باشی راحت پیدا میکنی.با توجه به اون کارت طلایی معافیتی که داری

  5. ترمه

    پس ورودت رو به دنياي كار و فعاليت تبريك ميگم.

  6. SoloGenْ

    همان که خودت گفتي: زياد ناراحت نباشي، به‌تر است. کلي حرف مختلف مي‌شود گفت که من از گفتن‌شان مي‌گذرم چون خودت به‌تر مي‌داني. ولي خب، کارهاي زيادي مي‌شود کرد.

  7. Gittana.-

    Che, no entiendo nada de lo que dicen.

پاسخی بگذارید

