امروز هم نرفتم ثبت‏نام کنم. هر روز به بهانه‏اي از …

امروز هم نرفتم ثبت‏نام کنم. هر روز به بهانه‏اي از زيرش درمي‏رم. دلايل منطقي‏اي هم دارم. فيزيک من براي بدنسازي مناسب نيست. يکي دوسالي که در دوران دبيرستان رفتم باشگاه اينو به‏م ثابت کرد. اما الآن شديدا به ورزش احتياج دارم. ازطرفي به‏خاطر ضعف بينايي بقيه‏ي ورزش‏ها رو هم نمي‏تونم انجام بدم. همچنين اين باشگاه بدنسازي سرکوچه است و دردسترس. تقريبا نوسازه و يک‏سري وسايل ايروبيک هم آورده. خيلي دلم مي‏خواست برم دور درياچه دوچرخه‏سواري کنم اما حيف که نه دوچرخه دارم و نه درياچه. شايد فردا تصميم بگيرم. شايد هم با افزايش وزن و دردهاي گردن بسازم. نمي‏دونم.
درضمن قالب جديد فايرفاکس فرندلي شد، اگر کسي با مرورگر ديگه‏اي مشکل داره بگه، چون ور رفتن با قالب چند ساعتي سرمو گرم مي‏کنه و سرگرمي خوبه.

6 دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

6 پاسخ به “امروز هم نرفتم ثبت‏نام کنم. هر روز به بهانه‏اي از …

  1. ترمه

    اگرم باز ديدي حوصله ت سر ميره ميتوني مرورگري طراحي كني كه قالبتو خوب نشون نده!

  2. Anonymous

    تصور کردن قيافه تو وقتي که هرکول شدي حسابي اسباب انبساط خاطر ما رو فراهم کرد. راستي فکر مي کنم رقص هم براي چشاي کور تو بد نباشه. فوقش اينه که پاي دختره رو لگد مي‌کني و اون به تو لبخند مي‌زنه و … چه بسا تقديرت اين باشه!

  3. Lenium

    شنا بهتر نیست … 🙂 یا این که شنا دوست نداری؟

  4. متهم

    سلام

    لینکهای سمت راست خیلی بامزه اند.هر دفعه میام کلی باهاشون تفریح میکنم!
    نظرت راجع به یوگا چیه؟یوگا به دلایل زیادی از بدنسازی بهتره و با فیزیک بدنت هم بیشتر جور در میاد

  5. Anonymous

    صبح جمعه كوه
    ناهارت رو بر ميداري تا عصر هم خونه نمي آي
    اين كار 2 تا خوبي داري كه بعدا بهت ميگم

  6. Anonymous

    ادامه ….
    تا عصر خونواده را نميبيني و دلت براشون تنگ ميشه
    كلي عرق ميكني و براي سلامتي خوبه
    از يك چشمه آب ميخوري و اين فوق الغاده است
    چند ساعتي از هواي پاك استفاده مي كني
    دلت براي كامپيوترت تنگ ميشه
    چند ساعت از دست وراجي هاي تلويزيون راحت ميشي

    اما من با دوچرخه سواري هم موافق هستم ولي يك پايه ندارم اگر هستي تابستون يك قرار بذاريم
    بدمينتون هم ورزش خوبيه

پاسخی بگذارید

