و اينک قالب جديد! مدت زياديه که وراجي نکردم و حرف …

و اينک قالب جديد! مدت زياديه که وراجي نکردم و حرف هم زياد دارم، اما فعلا شما برو با لينکهاي سمت راست بازي کن، يک گشتي بزن اگه ايرادي بود در نظر خواهي جناب بلاگر منعکس کن تا بعد من هم سر فرصت وراجي بکنم!
فقط در مورد نظرخواهي بگم که آره، متاسفانه بدليل تغيير سيستم نظرخواهي و جايگزيني هالواسکن با نظرخواهي خود بلاگر نظرات قبلي در دسترس نيست. البته از اونجايي که هالواسکن خودبخود بعد از چند ماه نظرات رو پاک مي کنه، اتفاق چندان غيرمترقبه‏اي رخ نداده، در عوض حالا با اين سيتم جديد نظرات براي هميشه باقي مي مونه، مخصوصا براي وبلاگي مثل من که هر نوشته اش 50-60 تا کامنت داره!
از لينکهاي سمت راست هم نترسيد هيچ کدام در صفحه‏ي جديد باز نمي‏شه و کمي هم ژانگولر درش به‏کار رفته که ارزش ديدن رو داره.
ديگه اينکه اون برگي که بالا مي‏بينيد محصول «چسبک» باغچه‏ي خودمونه، همينطور سبز و با طراوت مي‏مونه هروقت من حال کنم زرد مي‏شه و مي‏افته.
flickr رو هم دريابيد که واقعا معرکه است! از ما گفتن بود.
در قسمت نظر سنجی هم منتظر کليک های ناقابل شما هستيم.
باز خوبه نمي خواستم وراجي کنم!

9 دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

9 پاسخ به “و اينک قالب جديد! مدت زياديه که وراجي نکردم و حرف …

  1. پسر شجاع

    سلام به خودم.
    تست می‏کنم. صدا و تصوير هست!؟
    🙂

  2. عليرضا

    دوباره تبریک. یکی دو تا از لینکهات کار نمیکنن.

  3. بامداد

    سلام ، خيلي خيلي خيلي تبريك …
    خيلي قشنگ ِ و متفاوت … 🙂

  4. Anonymous

    اين از ظاهرش ، بقيشم الان ميبينم …

  5. hoghooghdan

    از قبل خيلي بهتر و قشنگتر شده ، هم زيبا و هم تكنيكي تر

  6. هاله

    سلام عرض کردیم. 🙂

    منکه با نظرخواهی بلاگر حال نمیکنم هیچ رقم ولی مهم خودتی که حال میکنی.

    قالب جدیدت رو دوست میدارم و برگ چسبک همیشه سبزت رو هم. خوش بگذره پسرک ظاهرا» شجاع و یار غار قدیم من

  7. Lenium

    سلام به نظر من که قشنگ است

  8. ترمه

    چرا هر وقت ميخوام قالبمو تغيير بدم پيش دستي مي كني!!!
    مباركه. من با بگ گراند سفيد خيلي موافقترم 😉
    باحالترين قسمتش اون نقطه قرمزه س.

  9. SoloGen

    I cannot see your page correctly whenever I use Firefox.

پاسخی بگذارید

