ويندوزم ام رو به دوهزار کاهش رتبه دادم و همين تمام…

ويندوزم ام رو به دوهزار کاهش رتبه دادم و همين تمام وقت امروزام رو گرفت. البته به‏جز نصفه‏ي صبح رو که رفتم دانشکده تا از جِف GUI ِ مطلب رو ياد بگيرم. چندتا سي دي و کتاب هم براي ديدن و خوندن رديف کردم که به نظر جالب مياد از طرف ديگه شرکت برق قرار شده هزينه ي نسبتا سنگين ثبت نام و ارسال ما (من و رفيقم) رو به تبريز تقبل کنه و من چندان علاقه‏اي به رفتن ندارم. البته به دليلي مسخره. کسي عکس از رقصهاي محلي خراسان، بالاخص از چوب بازيهاي تربت جامي نداره؟ يکي به‏ام ايميل زده و مثل اينکه شديدا احتياج داره. با خودم مي‏گم با قطار قراره بريم تبريز، قطار هم در هر دارغوز آبادي براي نماز توقف ميکنه اونوقت اين همراه ما (به همراه استاد مربوطه احتمالا) مي گن بيا بريم نماز. من يا بايد برم و ادا دربيارم يا اينکه عين يه پسر شجاع بگم نمي خونم يا يه بامبولي دربيارم و دودرش کنم که هيچکدومش کار من نيست. خلاصه اگه عکس دارين دريغ نکين که براي يک کارفرهنگيه.

بیان دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

