نمي‏دونم چرا هروقت سفارش کاري مي‏گيرم، تمام فکر و …

نمي‏دونم چرا هروقت سفارش کاري مي‏گيرم، تمام فکر و ذکرم مشغول اون مي‏شه و کار ديگه‏اي نمي تونم بکنم، يک سفارش طراحي وب براي سمينار دامپزشکي دانشجويي گرفتم که بايد دوهفته‏ي ديگه تحويل بدم. سطحش از سطح کارهايي که تاحال مي کردم‏ بالاتره (و البته دستمزدش هم!) براي همين حسابي مشغولم کرده، ديروز رفتم نمايشگاه چندتا کتاب گرفتم اما هيچکدوم رو نتونستم بخونم، دو تا کتاب هم از يک دوست گرفتم که خونده نشده. سيامک هم طبق معمول شب جشنواره‏ها و سيمنارها ياد من افتاده و دستمو گذاشته توي حناي جشنواره‏ي نشريات دانشجويي تا سايتي رو که آرمان ظرف يک شب طراحي کرده بگردونم. باري اين روزها به‏اين‏گونه و بسرعت مي‏گذرند.

از روز بعد از کنکور صبحي نشده که از خواب بلند بشم درحاليکه به يک مبحث يا سوال خاصي از کنکور فکرنمي‏کنم! مثلا امروز صبح با فکر سوالهاي مدار که بسيار هم افتضاح زدم بيدار شدم. اوائل سوالهاي واقعي از کنکور به‏خوابم ميومد که فکر مي‏کردم اشتباه زدمش و الان که سوالها رو فراموش کردم درسي و فله‏اي دچار يادآوري هاي تلخ شدم! اميدوارم اين گرفتاري‏هاي اينروزا باعث بشه که کنکور گند 84 رو فراموش کنم.

يکي کامنت گذاشته که لينکدوني توي فايرفاکس ديده نمي‏شه، حق باشماست، چک کردم و متوجه شدم که علاوه برلينکدوني من سايرلينکدوني هايي هم که با اين تکنيک ساخته شده در فايرفاکس ديده نمي شه (مثل لينکدوني مجيد زُهري). نمي دونم که چطوري مي‏شه درستش کرد و وقت تصحيح‏اش رو هم ندارم، فعلا اگر خيلي علاقه من به ديدنش هستي مي توني از اين لينک استفاده کني. از طرف ديگه از اونجايي که تاحالا نتونستم آرشيو بلاگر رو فعال کنم لينکستان آرشيو هم ندارد و فقط لينکهاي فعلي ديده مي‏شه، اين رو هم به بزرگي خودتان ببخشاييد!

بیان دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

