به سياهي وسط چشم چي مي گن؟ مردمک؟ به اوني که د…

به سياهي وسط چشم چي مي گن؟ مردمک؟ به اوني که دورشه و قهوه اي يه چي مي گن؟ عنبيه؟ فرض کنيم اوني که وسطه مردمک باشه و اوني هم که محاطشه عنبيه باشه. براي چشم من ايندوتا يکي شدن. سياهي وسطي اونقدر بزرگ شده که از اوني که دورشو گرفته يک کمان باريک قهوه اي بيشتر نمونده. وقتي قطره رو ريخت چشمم حسابي سوخت. تا مدتي نمي تونستم چشم هامو باز کنم و بعد از وقتي تونستم چشمهامو باز نگه دارم نزديک رو خوب نمي بينم. از فاصله ي حدود يک متري تا 10 سانتي رو محو مي بينم. البته الآن اين فاصله کمتر شده اما صبح شديدتر بود. با اينکه نزديکه به 12 ساعت از ريختن قطره ها گذشته هنوز هم براي ديدن نزديک مشکل دارم. دقيقا فاصله اي رو نمي تونم درست ببينم که شديدا به ش محتاجم فاصله ي مطالعه و فاصله ي مونيتور. براي همين شديدا اعصابم خورده که هيچکار نمي تونم بکنم. قطره چرا ريختم؟ من که نريختم بهياري که مسئول فرستادن مريضها پيش متخصص چشم پزشکي بود ريخت. چرا رفته بودم چشم پزشکي؟ براي اين معافيت لعنتي. دو ساعت علاف بودم براي ده دقيقه معاينه که نتيجه اش هم موکول بشه به دو هفته ي ديگه و تمام روزي که از دست دادم به خاطر اينکه نمي تونم نزديکو ببينم. نمي تونم. هدفونها رو چسبوندم بيخ گوشها و دارم آهنگهاي Dj خفن رو در حالت درازکش گوش ميکنم. فکر مي کنم با اين جمله ي آخري تونسته باشي حال منو بفهمي. Dj اونهم درازکش. مدل الکتريکيش مي شه خازني که مدام شارژ بشه بدون اينکه دشارژ بشه. بايد از خازنه بپرسي چه حسي داره. يک خازن که نمي تونه نزديک رو درست ببينه درنتيجه از درس و زندگيش افتاده و حالا هم مدام داره شارژ مي شه. يه مورد ديگه. خازن مذکور فيلم بوتيک رو ديده باشه و موسيقي اون سکانس معرکه که اتي و پسره با پرايد رفيق پسره رفتن گردش از اون موقع توي ذهنش مونده باشه و الآن توي البوم Dj که داره گوش مي ده همون آهنگ رو پيدا کنه. واي. اگه بوتيک رو نديده باشي و اون سکانسو نمي تونه حال خازنه رو بفهمي. خازني که بايک تابع نمايي شارژ مي شه، شارژ ميشه شارژ ميشه…

فکر ميکنم خازنه با نوشتن دشارژ شده باشه.

بیان دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

