خواهره شوهري گرفته که همه اش مي خنده چيزهايي هست ک…

خواهره شوهري گرفته که همه اش مي خنده چيزهايي هست که خودت دوست داري و چيزهايي هست که بايد دوست داشته باشي کدوم رو انتخاب مي کني دوستش دارم تنهايي مو مي گم اوائل نگرانم مي کرد اما الآن تنهاييم نگرانم نمي کنه بلکه نگران نشدنم نگرانم مي کنه چيزي که دوست داري مثلا ياد گرفتن زبان فرانسه است و چيزي که بايد دوست داشته باشي انجام دادن يک پروژه است که به ت پيشنهاد شده داشتن در مورد تعداد مهمونها و نوع شيرني وميوه صحبت مي کردن و من هم فوتبال تماشا مي کردم اين بحثها اعصابمو خورد مي کنه مخصوصا اگه خواهره يک طرف صحبت باشه بي خيال فوتبال شدم اومدم بالا و الآن ناراحتم و دارم وبلاگ مي نويسم و نارنگي مي خورم مي پرسه در برابر تو کيست مي گه خودم با اين قسمتش خيلي حال مي کنم.

بیان دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

