من يک لولو هستم. ديروز براي دفعه ي چندم از …

من يک لولو هستم.



ديروز براي دفعه ي چندم از يکنفر، پاي چت خواستم تا به م بگه منو در دنياي بيرون چطور مي بينه و براي بار چندم فهميدم اونچيزي که از من، از دور، ديده مي شه يک آدم مغروره که هيچ کس رو در سطح خودش نمي دونه و به هيچ کس هم افتخار نگاه کردن نمي ده و براي بار چندم فهميدم کسايي که منو اينگونه ديدن وقتي در دنياي مجازي، از طريق وبلاگ و چت با من آشنا مي شن يک آدم ديگه مي بينن. درواقع همونطور که به عليرضا گفتم «دنياي مجازي مکاني است براي شناختن هاي حقيقي!»

هرچند که قاعدتا ناراحت شدم اما حداقل از اين خوشحال شدم که وبلاگ تونسته کمي خود واقعي منو به دوستانم نشون بده و همچنين در مقابل خود واقعي دوستانم رو به من. «گرچه» که براي اين خود واقعي نشون دادن شرطهاي زيادي از جمله صداقت وجود داره لينکن همونطور که اسم وبلاگم مي گه من خيلي سعي کردم صادقانه بنويسم.

بگذريم.

(توضيح – عکس: خودم، عکاس هم خودم. اونقدر سعي کردم عکس ام فجيع و لولو وار باشه که نزديک بود چشممام از حدقه در بياد!)

از دوران مسلموني تکيه کلامهايي برام به يادگار مونده که نمي تونم خودمو از شرشون راحت کنم. مسلموني و همچنين محيط اطراف باعث مي شه که عباراتي برات به صورت تکيه کلام دربياد و هميشه ناخودآگاه اونها رو به کار ببري. مثلا موقعي که کاري بر وفق مرادت انجام مي شه بگي، خداروشکر، يا آدمها رو «مسلمون» و «بنده ي خدا» صدا کني. يا شبها قبل از خواب بگي «بسم ا..» . يا هروقت چيزي عجيبي مي بيني بگي «لا اله الا الله» و موارد زيادي از اين دست. اما زماني که ديگه اعتقادي نداري اين عادتها و اين تکيه کلامها تبديل مي شن به سوهان روحت. هربار که يکي رو بگي بعد از گفتن کلي حرصت مي گيره!

باز هم بگذريم.

بیان دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

