عجب غلطي کردم گفتم سه ماه بيکارم! همون شبي که بعد …

عجب غلطي کردم گفتم سه ماه بيکارم! همون شبي که بعد از کلي محاسبات رياضي کشف کردم که سه ماه مي تونم ول بگردم، ساعت نه و نيم سيامک نامي زنگ زد و گفت يک کار فورث ماژور باهم داره و اون کار ساختن سايت خبرگذاري نمايشگاه اله سيته. فکرشو بکن نمايشگاهي که قراره شنبه افتتاح بشه، جمعه اونهم شب آخر وقت که ملت همه نشستن پزشک دهکده نگاه مي کنن به ت بگن بيا و براي ما وبسايتشو بساز! خدا بگم اين آرمانو چکار کنه که گذاشت رفت تهران و حالا کاراشو به من حواله مي ده! نکته فوقالعاده جالب ديگه اينه که اين وبسايت کذايي نمايشگاه مشهد که قرار بود من راست و ريستش کنم با ASP نوشته شده در حاليکه من PHP کارم. در مورد وضعيت افتضاح طراحي سايت هم اگه چيزي نگم بهتره … خلاصه اونشبو تا دو مشغول بودم و امروز هم که الآن ساعت يازد شبه است هنوز مشغول فرستادن اخبار روي سايت هستم. دوباره تکرار مي کنم، من غلط بکنم که بگم بيکارم!

به تمامي دوستان مشهدي پيشنهاد مي کنم بيان اين نمايشگاه رو ببينن تا بفهمن اله سيت يعني الکترونيک سيتي! نمايشگاه تا هشتم براهه و ساعت کاريش هم از 10 صبح تا 7 شبه، من بخش روابط عمومي و امور بين الملل! هستم و آماده ي استقبال از تمامي دوستان.

در ضمن امروز مراسم هفتم اون مرحوم هم بود که توي اين هير و وير قوز بالا قوز بود. (يک لحظه با خودم حس کردم دارم زرد مي نويسم اما اينقدر خسته هستم که حوصله ي فکر کردن به اين حسو ندارم گور باباي زرد و بنفش و قرمز! )

بیان دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

